تا چندسال قبل، موی خاکستری مناسب کسانی بود که پا به سن گذاشته بودند، اما در سال های اخیر خاکستری از محبوبیت خاصی برخوردار شده، و جوان ها طرفدار این رنگ شده اند.به همین خاطر خانم های مسن هم کمتر موهایشان را رنگ می کنند و از رنگ موهایشان راضی هستند.

در دنیای مد و زیبایی امروز همه چیز به سمت طبیعی شدن می‌رود دیگر داشتن موهای خاکستری و سفید یک  ایراد محسوب نمی‌شود و در نوع خود می‌تواند زیبا هم باشد. 

آرایش مناسب برای موهای خاکستری

با موهایی به رنگ پلاتینی، طلایی، یا خاکستری باید آرایشی ملایم با رنگهای روشن داشته باشید تا با روشنی رنگ موها یتان هماهنگی داشته باشد. رنگهای تیره ای که احتمالا” تا قبل از رنگ کردن موهایتان استفاده می کردید با این رنگ موها تضاد ناخوشایندی خواهند داشت.

برای گونه ها از رژگونه صورتی روشن یا صورتی هلویی یا قرمز روشن استفاده کنید. 

لبها را با رژلب رنگ صورتی روشن تا صورتی متوسط با تن های صورتی، هلویی یا سرخ آرایش کنید.

برای آرایش چشم مناسب با رنگ موهای خاکستری یک سایه نه چندان روشن برداشته و به خطوط پایینی ابرو بزنید تا عمق بیشتری به آن ببخشید. یک سایه عاجی رنگ با خاکستری مایل به قهوه ای می تواند ترکیب مناسبی باشد. همچنین یک سایه چشم صورتی یا استخوانی یا صورتی روشن مناسب می باشد.

از خط چشم و ریمل قهوه ای یا مشکی استفاده کنید. 

 

 

رنگ لباس مناسب برای موهای خاکستری

به موهایتان، با لباس و آرایش مناسب، جلوه بیشتری دهید. وقتی شما یک خانم واقعا جذاب با موهای خاکستری می‌بینید اغلب لباس‌هایی به رنگ زغالی و نقره‌ای پوشیده است که باعث می‌شود موهای خاکستری‌اش بیشتر بچشم بیاید.

لازم نیست کمد لباستان را به آن خانواده رنگ محدود کنید اما مشکی، سفید، سایه‌های خاکستری و رنگ‌های جواهر(یاقوتی قرمز، آبی یاقوتی و بنفش تیره) بهترین گزینه‌ها برای شما هستند. از رنگ‌های خاکی مانند بژ و زیتونی که می‌توانند از جذابیت موهای شما بکاهند، استفاده نکنید. 

 

بیشتر بخوانید:

آرایش صورت مناسب برای پوست روشن و موی بلوند

جدیدترین مدلهای هایلایت روی موهای مشکی

آرایش مناسب برای موهای مشکی 

روی موهای سفید چگونه رنگ روشن درآوریم؟

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version