آرایش چشم با استفاده از رنگ های طبیعی مانند کرمی، قهوه ای و قهوه ای تیره یکی از بهترین گزینه ها برای داشتن یک آرایش چشم ساده و زیباست که می توانید با اضافه کردن سایه اکلیی و پر زرق و برق جذابیت آن را بیشتر کنید. 

برای این آرایش چشم زیبا و جذاب، ناحیه اطراف چشم ها را پاک کنید و سپس مرطوب کننده یا کرم دور چشم بزنید. صبر کنید تا کرم خشک شود سپس از پرایمر چشم استفاده کنید و آن را روی تمام پلک بالا و پایین بزنید. استفاده از پرایمر باعث می شود تا آرایش ماندگاری بیشتری داشته باشد و همچنین زمینه مناسبی برای سایه هایی که قرار است روی آن بنشینند ایجاد می کند.

سپس از یک رنگ سایه چشم طبیعی و رنگ پوست به عنوان پایه آرایش روی پلک ها بزنید. این کار را می توانید با نوک انگشت یا مانند شکل با یک براش سرگرد انجام دهید. 

 


 

با استفاده از براش سرگرد، رنگ سایه دلخواهتان یا مانند تصویر رنگ پرتقالی مات یا آجری را به کل سطح پشت پلک اعمال کنید. 

 


 

با استفاده از یک سایه آجری تیره در گوشه خارجی چشم ها، به چشم هایتان عمق بدهید. همچنین پلک هایتان نیز بهتر و زیباتر دیده خواهند شد.

سایه تیره معمولا در بالای پلک و جایی که پلک دارای خط عمیق و حالت چین خورده دارد مورد استفاده قرار می گیرد. 

 


 

در قسمت میانی پلک از یک سایه پودری طلایی اکلیلی استفاده کنید. اگر این حجم از براق بودن برایتان خوشایند نیست می توانید فقط در میانه پلک از آن استفاده کنید. 

 


 

با استفاده از برس مخروطی به گوشه خارجی رنگ قهوه ای تیره مات اضافه کنید و آن را به خوبی با سایه طلایی فید کنید تا مرزی میان آنها باقی نماند. این مرحله اختیاری است اما باعث می شود رنگ طلایی درخشش بیشتری پیدا کند و به چشم هایتان جذابیت و عمق می دهد. 

برای فید کردن سایه چشم با استفاده از یک براش مخروطی و تمیز، بهتر است این کار را با حرکات چرخشی  انجام دهید تا رنگ سایه چشم یکدست و یکنواخت باشد. برای این کار براش را به آرامی حرکت دهید و هیچگونه فشاری روی پلک وارد نکنید. 

 


 

با استفاده از براش تخت، رنگ قهوه ای تیره را به خط مژه اعمال کنید. برای تکمیل شدن آرایش چشم هایتان ریمل بزنید همچنین می توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید. 

در قسمت پلک پایین، با براش مخصوص سایه رنگ آجری و قهوه ای تیره را به صورت ترکیبی استفاده کنید و آن را کاملا فید کنید. 

کار آرایش چشم هایتان به پایان رسید. از آن لذت ببرید.

 

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version