ابروهای ضخیم و پر فقط برای افرادی نیست که ابروهای طبیعی پرپشتی دارند. شما با استفاده از یک مداد و پودر سایه ابرو به راحتی می توانید نقاط خالی ابرو را پر کنید به خصوص زمانی که برای پر شدن آنها وقت ندارید. در این مطلب می بینید که چگونه ابروهای کم پشت و خالی جولی اسکات با کمک چند لوازم آرایش ساده، دارای حالتی زیبا و پرپشت می شوند.

 

 

مرحله اول

ابتدا ابروهایتان را تمیز و خشک کنید. سپس یک براش را در امتداد قسمت پره بینی خود قرار دهید تا دریابید که از ابروهای ایده آل باید از کجا شروع شود.

 

مرحله دوم

مانند تصویر زیر براش را از قسمت بیرونی بینی خود به گوشه بیرونی چشم خود بچسبانید تا قسمت درست انتهای ابرو را پیدا کنید. “انتهای نقطه ابرو باید با قسمت خارجی چشم زاویه ۴۵ درجه بسازد.”

 

مرحله سوم

ابروها را با استفاده از براش اسپولی به سمت بالا شانه کنید. این کار باعث می شود که قسمت های خالی ابرو را راحت تر ببینید.

 

مرحله چهارم

با استفاده از یک مداد ابرو، خط های کوچک و مورب به موازات خطوط ابروی طبیعی خود بکشید (هاشور بزنید). حواستان باشد که این خط ها پررنگ نباشند. رنگی را برای مداد انتخاب کنید که بیشترین همخوانی را با رنگ ابروهای خودتان داشته باشد.

 

مرحله پنجم

با استفاده از یک براش زاویه دار کوچک و سایه ابرو (که بیشترین تشابه رنگی را با ابروهای خودتان دارد) دور ابرویتان را مشخص کنید و قسمت های خالی را پر کنید. هدف این است که ابروی نهایی بسیار طبیعی جلوه کند بنابراین از پررنگ کردن گوشه های داخلی ابرو به شدت پرهیز کنید.

 

مرحله ششم

دوباره با استفاده از یک براش اسپولی، ابروهایتان را به آرامی شانه بزنید تا رنگ ها با هم ترکیب شوند و خطوط پررنگ کمرنگ تر به نظر برسند.

 

مرحله هفتم

برای حفظ شدن ظاهر ابروها و مرتب ماندن ابرو، از ژل ابرو استفاده کنید.

مرحله هشتم

دور ابروهایتان را با کانسیلر بپوشانید و آن را با استفاده از یک براش محو کنید این امر باعث می شود تا ظاهر ابروهایتان تمیزتر و صاف تر به نظر برسد.

 

به همین راحتی توانستید ابروهایتان را آرایش کنید. اکنون می توانید آرایش بقیه صورت را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: آموزش آرایش صورت ساده و شیک مناسب عروسی و مهمانی + فیلم

 

بیشتر بخوانید:

آشنایی با محصولات آرایش ابروها

چطور با آرایش ابروهای خود را بالا ببریم؟

راهکارهای خانگی و موثر برای تقویت و پرپشت شدن ابروها

راهنمای فرم دادن به ابروها و آرایش حرفه ای ابرو

آموزش رنگ کردن ابروها به روش آرایشگران حرفه ای

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version