برای افزودن درخشندگی به آرایش بهترین گزینه استفاده از سایه چشم‌های اکلیلی است که چشم‌هایی جذاب به شما میبخشد. این مدل سایه چشم ها زیبایی و جذابیت منحصر به فردی دارند.

اگر شما به مجلس عروسی یا عقد دعوت شده اید و تمایل دارید چشم هایتان آرایشی خاص و متفاوت داشته باشند می توانید از سایه یا خط چشم های اکلیلی برای آرایش چشم هایتان استفاده نمایید. 

آرایش چشم اکلیلی برای مجالس شبانه مناسب تر است و چشم ها با سایه های اکلیلی در هنگام شب درخشش خاصی پیدا می کنند زیرا سایه های اکلیلی چشم از کریستال ها در اندازه های مختلف ساخته شده اند که در هنگام شب نور را به خوبی منعکس می کنند همچنین اگر شما تمایل دارید سایه چشم هایتان بی نظیر و زیباتر به نظر برسد بهتر است از ترکیب سایه های مات و اکلیل دار استفاده نمایید. 

در نظر داشته باشید زمانی که از سایه های اکلیلی و تیره استفاده می کنید بهتر است بقیه قسمت های آرایش صورت کم رنگ و لایت باشد.

آموزش آرایش چشم‌های مجلسی با سایه چشم اکلیلی

 

آموزش مرحله به مرحله آرایش چشم جذاب و درخشان 

آموزش تصویری آرایش چشم با سایه اکلیلی 

برای انجام این آرایش چشم، ابتدا روی پلک ها پرایمر یا کانسیلر بزنید تا پشت پلک هایتان یک دست شود. برای آنکه خط چشم و خط سایه شما یک دست و صاف باشد ، یک تکه چسب نواری را چند بار روی دست زده و بردارید تا چسب آن کمتر شود و سپس همانند تصویر در محل مربوطه بچسبانید. ابتدا از رنگ روشن و ابتدایی نظیر هلویی و یا رنگ هایی در سایه رنگ نارنجی به پلک زده و سپس با رنگ مشکی مات، خط مژه پلک بالا را دودی کنید.

در این مرحله یک سایه چشم خاکستری تیره به تمام سطح پلک بزنید و با یک قلموی فیت تمیز، خطوط را ترکیب کنید تا هیچ گونه خط ضخیم و مشخصی باقی نماند. 

اکنون خط چشم را روی خط مژه پلک بالایی بکشید سپس با یک خط چشم اکلیلی نقره ای بالای خط چشم مشکی، خط چشم نقره ای نازک بکشید.

گوشه داخلی چشم را با یک اکلیل نقره ای روشن کنید. از خط چشم مشکی و سایه چشم مشکی و قهوه ای برای دودی کردن خط مژه پلک پایین استفاده کنید. سپس می توانید مژه مصنوعی بزنید. 

 

نمونه‌هایی از آرایش چشم‌های مجلسی با سایه چشم اکلیلی را در ادامه مشاهده کنید

 

آرایش چشم با سایه بنفش اکلیلی 

آرایش چشم اکلیلی و درخشان

آرایش چشم زیبا و جذاب 

آرایش با خط چشم اکلیلی

مدل میکاپ چشم با سایه قهوه ای و طلایی 

مدل آرایش چشم با سایه طلایی و براق

مدل آرایش چشم زیبا و خاص 

میکاپ چشم با سایه روشن و اکلیلی

مدل آرایش چشم ویژه مراسم شب 

 

بیشتر بخوانید:

آموزش تصویری سایه زدن چشم با جزئیات کامل پشت پلک

نکات ضروری برای سایه زدن حرفه ای چشم ها

آموزش گام به گام سایه چشم به رنگ ارغوانی با تصاویر

آموزش مرحله به مرحله سایه چشم ساده و شیک

آموزش مرحله به مرحله آرایش چشم حرفه ای با تصاویر

معرفی لوازم آرایشی مربوط به چشم و کاربرد آنها

پرایمر چشم چیست / معرفی بهترین برندهای پرایمر چشم

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version