شما هم می توانید مانند یک آرایشگر حرفه ای چشمهایتان را آرایش کنید، کافی است برخی تکنیکها و ریزه کاری ها را یاد بگیرید. با ما همراه شوید تا از شما یک آرایشگر حرفه ای بسازیم.

 

۱- استفاده از پرایمر: بهترین روش برای آرایش چشم، بخصوص سایه چشم، آماده سازی پلک ها با یک پرایمر باکیفیت است. با استفاده از یک براش سایز متوسط، پرایمر را پشت پلک و دور چشم پخش کنید. استفاده از پرایمر چشم نه تنها سطح پشت پلک را برای داشتن یک آرایش بی نقص و عالی صاف و هموار می کند بلکه باعث می شود رنگ های سایه به خوبی روی پلک بنشینند و ماندگاری آرایش چشم هایتان بیشتر شود.

 

۲- انتخاب رنگ مناسب سایه: برای آرایش کردن چشم ها بهتر است به فرم و رنگ چشم ها و سایر ویژگی های ظاهری خود توجه کنید تا بتوانید میکاپ چشم بی نظیر و بدون نقصی داشته باشید.

توصیه می کنیم همیشه برای گوشه داخلی چشم ها از سایه رنگ روشن و برای قسمت خارجی چشم ها از رنگ های تیره تر استفاده کنید. این ترفند باعث بزرگ تر نشان دادن چشم ها می شود.

همچنین می توانید برای جذابیت بیشتر چشم ها به ویژه در مراسم و مهمانی هایی که در شب برگزار می شوند در وسط پلک از یک سایه شاین دار استفاده کنید.

 

۳- فید کردن سایه چشم یک مهارت است و شما می توانید از براش های آرایشی برای فید کردن سایه چشم استفاده نمایید و مرز بین دو یا چند رنگ سایه چشم را در یکدیگر محو نمایید.

 

۴- استفاده از هایلایتر: برای گوشۀ چشمان داخلی چشم ها و زیر ابروها  از یک هایلایتر روشن استفاده کنید.

 

۵- خط چشم بکشید سپس با استفاده از فرمژه به مژه هایتان حالت دهید و ریمل بزنید. در صورت تمایل می توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید.

 

۶- اگر چشم های ریزی دارید بهتر است برای داخل چشم هایتان از مداد سفید استفاده کنید تا چشم ها بزرگ تر دیده شوند و اگر چشم های درشت دارید می توانید برای جذابیت بیشتر چشم هایتان از مداد مشکی استفاده کنید.

 

 

آموزش تصویری آرایش چشم و سایه زدن به صورت مرحله به مرحله

 

آرایش چشم دخترانه – آرایش چشم لایت

آرایش چشم دخترانه، مدل آرایش چشم شیک

آرایش چشم برای مراسم شب

 

مدل میکاپ ساده و بی نظیر چشم

آموزش مرحله به مرحله آرایش چشم اسموکی

آموزش مرحله به مرحله آرایش چشم

آرایش چشم ساده و شیک، مدل میکاپ لایت و ساده دخترانه

آرایش چشم لایت و اروپایی

 

بیشتر بخوانید:

آموزش آرایش چشم ساده و کاربردی مناسب عروسی + فیلم

آموزش مرحله به مرحله آرایش چشم قهوه ای و طلایی با تصاویر

آموزش تصویری آرایش چشم مناسب مهمانی های نوروزی و دورهمی ها

آموزش مرحله به مرحله آرایش چشم حرفه ای با تصاویر

آموزش تصویری آرایش چشم با پلک افتاده

۱۸ مدل آرایش چشم لایت و اروپایی

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version