مژه مگنتی (مغناطیسی) چیست؟

مژه مگنتی یا مژه مغناطیسی نوعی مژه مصنوعی است که همان طور که از نام آن پیداست، خاصیت آهنربایی دارد و از ۲ بخش تشکیل شده است که یک بخش بالای مژه های خودتان قرار می گیرد و بخش دوم آن زیر مژه های اصلی. اثر آهنربایی بین این دو قسمت باعث می شود که مژه های این دو قسمت به هم بچسبند و همانند مژه مصنوعی کاملا روی مژه های شما قرار بگیرند. 

مزیت این مژه ها نسبت به مژه های مصنوعی معمولی این است که نیاز به چسب ندارند و بدون کثیف کاری روی مژه هایتان قرار می گیرند.

 

آموزش استفاده از مژه مگنتی (مغناطیسی)

 

قبل از گذاشتن مژه های مگنتی، آرایش خود را به طور کامل انجام دهید.  

اگر مژه های نازک و بی حالتی دارید به آنها ریمل بزنید تا توانایی تحمل مژه های مصنوعی را داشته باشند و روی آن سر نخورند. اگر دفعه اول است که از این مدل مژه استفاده می کنید بهتر است از مژه های مگنتی سبک و کم حجم استفاده کنید.

هیچ گاه روی مژه مگنتی (مغناطیسی) ریمل نزنید. تمیز نگه داشتن این مژه ها باعث افزایش کارایی و طول عمر آنها می شود. 

برای شروع به قسمت های داخلی مژه های خودتان ریمل بزنید. زیرا مژه های مگنتی فقط قسمت های خارجی مژه ها را پوشش می دهد و برای یکدست شدن آرایش مژه هایتان بهتر است قسمت های داخلی مژه ها هم با ریمل پوشانده شوند. 

 

روش چسباندن مژه مگنتی: همانند شکل پایین، قسمت بالایی مژه مگنتی را روی مژه های اصلی خود قرار دهید به طوری که کاملا نزدیک به ریشه مژه ها باشد و با دست آن را کاملا روی قوس پلک تنظیم نمایید. 

اکنون قسمت پایین مژه مگنتی را به زیر مژه های اصلی نزدیک کنید تا به مژه بالایی بچسبد.

 

می توانید برای چسباندن مژه مصنوعی از اپلیکاتور مخصوص آن استفاده کنید

استفاده از اپلیکاتور مژه مگنتی، کار را برای چسباندن مژه آسان تر می کند. روش استفاده از آن به این صورت است که دو طرف بالا و پایین مژه مصنوعی را در اپلیکاتور قرار دهید سپس مژه اصلی خودتان را بین دو طرف اپلیکاتور قرار دهید و اپلیکاتور را ببندید در اثر خاصیت آهنربایی مژه های مگنتی، مژه ها به هم می چسبند. 

برای خارج کردن مژه مگنتی، این مژه ها را بین دو انگشت شست و اشاره بگیرید و به آرامی بکشید تا زمانی که مژه های بالا و پایین از هم جدا شوند. مراقب باشید که حین کشیدن، به مژه های اصلی خودتان صدمه نزنید. 

 

بیشتر بخوانید:

کدام مدل مژه مصنوعی آرایش چشم را زیباتر می کند؟

آموزش تصویری چسباندن مژه مصنوعی

افزایش طول عمر مژه های مصنوعی با این روشهای ساده

چگونه مژه های مصنوعی و اکستنشن شده را آرایش کنیم؟

آموزش مرحله به مرحله لیفت و لمینت مژه در خانه

آموزش فوت و فن اکستنشن مژه و مراقبت های بعد از آن

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version