مدل موی دم اسبی یکی از مدل های پرطرفدار در بین خانم ها به خصوص دختر خانم های جوان است. این مدل برای افرادی که موهای بلندی دارند بسیار مناسب است. البته خانم هایی که پیشانی بسیار بلندی دارند بهتر است از این مدل استفاده نکنند زیرا صورت و سرشان زیاد از حد بزرگ نشان داده می شود. مدل موی دم اسبی برای افرادی که استایل اسپرت دارند بسیار مناسب است.

مدل موی دم اسبی در ابتدا ممکن است کمی ساده به نظر برسد ولی می توان با استفاده از روش های مختلف به آن تنوع بخشید و حتی در مجالس و عروسی یا مهمانی از این مدل موی زیبا استفاده کرد.

 

ترفندی ساده برای پرحجم نشان دادن موهای دم اسبی

مدل دم اسبی همراه با بافت در جلوی مو

 

در این مدل با استفاده از یک بافت موی یک طرفه در جلوی مو علاوه بر اینکه مدلی زیبا برای قسمت جلوی مو ایجاد شده است، در حالت کلی نیز مو‌ها نمایی بسیار زیباتر به خود گرفته است. از این مدل موی زیبا می‌توانید برای عروسی و یا مجالس بسیار خاص استفاده کنید.

 

در شکل زیر هم مدلی را مشاهده می کنید که با استفاده از آن می توانید موهای خود را با یک رشته از موهایتان محکم ببندید حتی اگر سنجاق سری نداشته باشید .

 

با گذاشتن دو عدد سنجاق سر مانند تصویر زیر می توانید به موهایتان ارتفاع بیشتری بدهید.

 

همچنین می توانید از روبان ها و پارچه های زیبا برای بستن موهایتان استفاده کنید.

 

مدل موی دم اسبی برای مجالس

 

بیشتر بخوانید:

مدل موی دم اسبی جدید و زیبا

آموزش قدم به قدم ۴ مدل شینیون مو ساده و شیک

آموزش شینیون مو ساده و زیبا با بافت موها +فیلم

این شینیون های ساده دخترانه را خودتان درست کنید

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version