تاثیر آرایش صورت روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها و دختران جوان را نمی توان نادیده گرفت و علاوه بر این به کمک آرایش و گریم صورت می توان عیوب موجود در صورت را تا حدودی پوشاند. اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید با ظاهری آراسته و مرتب در مهمانی ها و جشن ها حضور داشته باشید می توانید این مدل میکاپ دخترانه را برای آرایش کردن صورت خود انتخاب کنید.

البته توجه به این نکته فراموش نشود که اگر می خواهید ظاهری بی نظیر و جذاب داشته باشید بهتر است از مدل آرایشی استفاده نمایید که متناسب با فرم صورت شما باشد. (کانسیلر چیست؟ نحوه استفاده از کانسیلر متناسب با فرم صورت)

بیشتر بخوانید: نحوه صحیح آرایش چشم بر اساس فرم و حالت چشم ها

 

برای مرحله اول و آماده سازی پوست، حتما پوست تان را بشویید و آرایش قبلی را پاک کنید. سپس کمی مرطوب کننده یا آبرسان روی صورت تان بزنید.

برای شروع آرایش، ابتدا صورت خود را با یک پرایمر بپوشانید تا ماندگاری آرایشتان بیشتر شود. سپس با کانسیلر تیرگی زیر چشم و لک های صورت را محو کنید. در مرحله بعد با کمک کرم پودر کل پوست تان را با یک لایه نازک پوشش دهید.
برای آرایش چشم ها بهتر است ابتدا با کمک یک سایه کمرنگ کل پلک چشم هایتان را بپوشانید سپس از رنگ های دلخواهتان استفاده کنید. در انتها با کشیدن خط چشم و ریمل زدن آرایش چشم تان را کامل کنید. می توانید مانند فیلم بالا کمی گوشه خط چشم را با براش محو کنید تا جذابیت چشم هایتان بیشتر شود.

برای جذابیت بیشتر چشم ها می توانید از مژه مصنوعی های سبک و کم حجم یا مژه های مصنوعی به صورت تکی استفاده کنید. (آموزش مرحله به مرحله چسباندن مژه مصنوعی دانه ای با تصاویر)

برای برجسته کردن لب ها ابتدا دور لب ها را با یک مداد رنگ رژ لب تان خط بکشید و برجسته کنید سپس داخل لب ها را با رژ لب مورد نظرتان پر کنید.

 

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version