کانتورینگ یکی از معروف ترین وبهترین ترفندهای آرایشی است که آرایش صورت شما را از حالت مصنوعی خارج کرده و طبیعی می کند. یکی از ترفندهای کانتورینگ، کانتورینگ لب است.

برای بزرگ نشان دادن لبهای کوچک میتوانید از روش کانتورینگ استفاده کنید. در این روش لب‌های بی حالت و کوچک را میتوانید گوشتی و بزرگ و دارای حالت زیبا نشان دهید. بدون پروتز لب  ، به لب‌هایتات فرم زیبا دهید.

 

 


بیشتر بخوانید: کانتورینگ چیست؟ آموزش تصویری کانتورینگ انواع صورت


لوازم آرایشی مورد نیاز:

  • بالم لب
  • خط لب (توصیه می‌کنیم خط لب انتخابی، چند درجه‌ای نسبت به رنگ طبیعی لب‌های شما تیره‌تر باشد.)
  • رژ رنگ‌لب (بهتر است رنگی روشن‌تر از رنگ لب‌های خود را انتخاب کنید.)
  • برس لب
  • هایلایتر
  • برق لب

مراحل انجام کانتورینگ لب

۱. لب‌ها را لایه برداری کنید، این کار باعث می‌شود کانتورینگ نهایی لب، بی‌عیب و نقص به نظر برسد، سپس یک لایه بالم‌لب غیر روغنی بر روی لب‌ها بزنید.

۲. با استفاده از خط لبی که نسبت به رنگ طبیعی لب شما تیره‌تر است، به آرامی خط لب بکشید، برای این کار از قسمت گوشه داخلی لب شروع کرده و کار خود را در قسمت کمان لب با دقت تمام به اتمام برسانید.

سپس نوبت گوشه خارجی لب فرا می‌رسد، در این قسمت با همان خط لبی که از آن استفاده کردید گوشه بیرونی لب‌ را پر کنید، یک خط عمودی هم در محل وسط لب پایین خود اضافه کنید، ترسیم این خط باعث می‌شود تا لب حجم بیشتری بگیرد.

۳. با استفاده از برس لب، قسمت‌های باقیمانده را رنگ لب بزنید، در حین انجام این کار سعی کنید دو طیف رنگی را که بر روی لب استفاده کرد‌ه‌اید یکدست نمایید.

۴. در محل مرکز لب با استفاده از برق لب، نقطه‌های کوچکی ایجاد کنید؛ این کار باعث می‌شود لب‌ها ظاهری برجسته‌تر پیدا کنند. در نهایت نیز کمان لب را هایلایت کنید.

به دیدن این عکس ها متوجه می شوید کانتورینگ لب را چگونه انجام می دهند.

 

بزرگ نشان دادن لب

حالت دادن به لب‌ها

آرایش لبهای کوچک

منبع: سیمرغ

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version