ادل لوری بلو ادکینز Adele Laurie Blue Adkins خواننده و ترانه‌نویس اهل انگلستان است که در 5 می سال 1988 به دنیا آمد.

این خواننده ۳۴ ساله جایزه بهترین اجرای انفرادی پاپ را در جوایز گرمی ۲۰۲۳ روز یکشنبه (۵ فوریه) در لس آنجلس دریافت کرد.

ادل بخاطر ترانه «Easy on Me» برنده این جایزه شد. او همچنین نامزد بهترین رکورد سال و آهنگ سال بود. پس از برنده شدن این جایزه، در حین سخنرانی از معشوقش ریچ پل تشکر کرد. او همچنین این جایزه را به پسر ۱۰ ساله خود، آنجلو تقدیم کرد!

استایل زیبا و متفاوت ادل بعد از لاغری در مراسم گرمی 2023

ادل و نامزدش ریچ پل

ادل یکی از طرفداران پر و پا قرص دواین جانسون بازیگر و کشتی گیر حرفه ای آمریکایی است ولی تا کنون موفق به دیدار او نشده است. یکی از حاشیه های جالب مراسم گرمی امسال دیدار این دو ستاره دوست داشتنی با یکدیگر می باشد.

استایل زیبای ادل در مراسم گرمی 2023

ادل با فروش بیش ۱۲۰ میلیون از آثارش، یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی جهان است.

 

ادل در مراسم گرمی 2023 یک جایزه گرمی دیگر به جوایز خود اضافه کرد. او تاکنون برنده 16 جایزه گرمی در سال های مختلف شده است.

این خواننده سرشناس انگلیسی همچنین نامزد دریافت جایزه در بخش بهترین آلبوم سال بود که موفق به دریافت این جایزه نشد. هری استایلز خواننده 29 ساله بریتانیایی با آلبوم جدید خود به نام خانه هری برنده جایزه بهترین آلبوم پاپ سال شد و ادل را شکست داد!

ادل بعد از لاغری شدید، مورد انتقادهای زیادی قرار گرفت اما طرفداران وی بر این باور هستند که زیباتر از قبل و سرشار از انرژی است و کنسرت های اخیرش با استقبال زیادی مواجه شده است.

استایل ادل بعد از لاغری در مراسم گرمی 2023

بیشتر بخوانید:

آموزش آرایش صورت به شیوه ادل خواننده معروف

سلاطین لایک و کامنت در بین سلبریتی های ایرانی

بیوگرافی تیلور سوئیفت، خواننده معروف آمریکایی + تصاویر

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version