گاهی لازم است تا با مدل‌های مختلفی که از یک وسیله‌ی آرایشی تولید می‌شود آشنا باشیم و سپس با توجه به کاربرد آن و نیاز خود، بهترین و مناسب‌ترین مدل را برای انجام آرایشی زیبا و بدون نقص استفاده کنیم. ریمل یکی از این لوازم آرایشی است که تنوع بسیاری در مدل برس یا براش دارد که هرکدام از آن‌ها کاربردی متفاوت و خاص دارند. با انواع مختلف برس ریمل و کاربردهای آن بیشتر آشنا شوید.

 

برس مثلثی یا سه گوش

 

 

کاربرد: برای کشیده‌تر نشان دادن چشم‌ها

این ریمل برای اولین بار توسط L’Oréal طراحی شده است. این ظاهر عجیب و متفاوت برای برس ریمل علاوه‌بر اینکه باعث می‌شود چشم‌ها کشیده‌تر شده و حالت گربه‌ای داشته باشد، کمک می‌کند تا مژه‌های قسمت میانی به طور منظم به سمت بالا حالت بگیرند.

محصول پیشنهادی: L’Oréal False Lash Sculpt Mascara

 


بیشتر بخوانید: 6 روش خانگی فوق‎العاده برای داشتن مژه‎های بلند و جذاب


 

برس تیز و نوک دار

 

 

کاربرد: برای طولانی و بلندتر به نظر رسیدن مژه‌ها

این ریمل‌ها معمولا با نام 2 در 1 به فروش می‌رسند. به این معنی که ابتدا با استفاده از آن مژه‌ها را ریمل می‌زنید و سپس با چرخاندن نوک براش ریمل، قسمت انتهایی مژه‌ها را تقویت می‌کنید تا بلندتر از حالت عادی دیده شوند.

محصول پیشنهادی: Benefit They’re Real! Mascara

 

براش شانه‌ای

 

 

کاربرد: بهترین انتخاب برای مژه‌های کوتاه و ضعیف

اگر مژه‌هایتان بسیار نازک و کوتاه هستند، این مدل از براش ریمل می‌تواند به سادگی تمام قسمت‌های مژه را به لایه‌ای ضخیم از مایع ریمل آغشته کند و پوشش خوبی را برای مژه‌ها ایجاد خواهد کرد.

محصول پیشنهادی: Maybelline The Falsies Push Up Angel Mascara

 


بیشتر بخوانید: آموزش تصویری چسباندن مژه مصنوعی


برس منحنی شکل

 

 

کاربرد: بهترین انتخاب برای حالت دادن و فر کردن مژه‌ها

اگر مژه‌هایتان حالت صاف و بدون انحنا دارد، با استفاده از این براش ریمل می‌توانید حالتی فر دار و زیبا را از ریشه‌ی مژه تا انتهای آن ایجاد کنید. برای عملکرد بهتر این برس ریمل باید از قسمتی که دندانه‌های ریزی وجود دارد، شروع به ریمل زدن کنید و سپس دندانه‌های بلند براش ریمل را روی مژه‌ها بچرخانید.

محصول پیشنهادی: Barry M That’s How I Roll Waterproof Mascara

 

برس توپی شکل

 

 

کاربرد: برای ضخیم‌تر کردن تمام مژه‌ها

شاید ظاهر این برس ریمل کمی عجیب و ترسناک به نظر برسد امام واقعیت این است که این مدل از براش ریمل، برای مژه‌هایی طراحی شده است که با براش‌های معمولی نمی‌توان آن‌ها را ریمل زد. با استفاده از این ریمل دیگر نگرانی در رابطه با کثیف شدن پلک را نخواهید داشت.

محصول پیشنهادی: Givenchy Phenomen Eyes Renewal Mascara

 


بیشتر بخوانید: این ریمل ها را نخرید


براش مخروطی شکل

 

 

کاربرد: برای ریمل زدن به گوشه‌ی مژه

گاهی ریمل زدن به مژه‌هایی که در گوشه‌ی داخلی و خارجی چشم قرار دارند، دشوار است. با استفاده از این براش مخروطی شکل می‌توانید به سادگی این مژه‌های کوچک و نازک در گوشه‌‌های چشم را نیز ریمل بزنید.

محصول پیشنهادی: bareMinerals Flawless Definition Mascara

 

برس مخروطی معکوس

 

 

کاربرد: بهترین انتخاب برای درشت نشان دان چشم‌

طراحی خاص این برس ریمل این امکان را به‌وجود می‌آورد که تمام مژه‌ها از کوتاهترین تا بلندترین مژه به‌طور یکنواخت پوشش داده شوند و در نتیجه چشم‌ها درشت‌تر از حالت معمولی دیده خواهند شد. علاوه‌براین باعث افرایش حجم و طول مژه‌ها نیز می‌شود.

محصول پیشنهادی: Max Factor Glamour Extensions 3-in-1 Mascara

 


بیشتر بخوانید: چطور یک ریمل خشک را به حالت اولش برگردانیم؟


 

براش حبابی شکل

 

 

کاربرد: بلند کردن مژه‌ها

حالت حبابی و پیچ‌خورده‌ی این ریمل این تضمین را می‌دهد که هریک از تارهای مژه‌ به خوبی به ریمل آغشته شده و از ریشه‌ی مژه تا نوک آن پوشش داده شوند و در نتیجه بلندتر و جذاب‌تر دیده خواهند شد.

محصول پیشنهادی: Fairy Drops Scandal Queen Waterproof Mascara

 

براش ریمل به شکل مستطیل و چهار گوشه

 

 

کاربرد: برای افزایش حجم و طول مژه

این براش مستطیلی شکل گرچه نمی‌تواند به تمام گوشه‌ها و قسمت‌های مخفی مژه را پوشش دهد اما خرده‌مژه‌های به کار رفته بر روی این برس ریمل باعث می‌شود تا مژه‌ها پرحجم‌تر و بلندتر از همیشه دیده شوند.

محصول پیشنهادی: IT Cosmetics Superhero Ma

 


بیشتر بخوانید: آموزش تهیه ریمل خانگی

 


برس ریمل قابل تنظیم

 

 

کاربرد: افزایش حجم مژه

این ریمل با براش قابل تنظیم 90 درجه این امکان را برای شما ایجاد می‌کند که تمام مژه‌ها را تنها با یکبار ریمل زدن پوشش دهید و نیازی نیست که برس ریمل را بارها و بارها روی مژه‌ها بزنید تا حجم و پوشش خوبی پیدا کنند.

محصول پیشنهادی: Givenchy Noir Interdit Mascara

 

براش باریک

 

 

کاربرد: بهترین انتخاب برای مژه‌های کوتاه

اگر مژه‌هایتان به طور طبیعی کوتاه است مطمینا با این مشکل مواجه شده‌اید که با استفاده از براش‌های معمولی نمی‌توانید به‌درستی تمام قسمت‌های مژه را بپوشانید. این براش باریک کمک می‌کند تا مژه‌ها از قسمت ریشه به خوبی پوشش داده شوند و مشخص‌تر و بلندتر نیز دیده خواهند شد.

محصول پیشنهادی: NYX The Skinny Mascara

 

 


بیشتر بخوانید: نکات مهم در مورد ریمل استخری


براش ریمل مینیاتوری و کوچک

 

 

کاربرد: ریمل زدن به مژه‌های پایین

اگر برای ریمل زدن به مژه‌های پایینی دچار مشکل می‌شوید و نمی‌توانید بدون کثیف شدن پوست، این مژه‌های کوچک را به ریمل آغشته کنید، لازم است تا از این براش مینیاتوری و کوچک استفاده نمایید.

محصول پیشنهادی: Clinique Bottom Lash Mascara

 

برس ریمل درشت و بزرگ

 

 

کاربرد: ضخیم کردن مژه

این برس نه‌تنها حجم و طول مژه‌ها را افزایش می‌دهد بلکه کمک می‌کند تا در زمان بسیار کمتری، مژه‌های خود را ریمل بزنید. اگر دوست دارید مژه‌هایتان به زیبایی هرچه تمام‌تر دیده شوند، با استفاده از این براش می‌توانید بهترین نتایج را بگیرید.

محصول پیشنهادی: Bobbi Brown Eye Opening Mascara

 


بیشتر بخوانید: شیوه ی صحیح ریمل زدن


براش ریمل مارپیچی

 

 

کاربرد: برای افزایش حجم و پیچ‌خوردگی مژه

این برس مارپیچی، انحنا و پیچ‌خوردگی بسیار خوبی را برای مژه‌ها ایجاد می‌کند. این برس نیز عملکردی مانند برس حبابی شکل دارد و با پیچاندن برس بر روی مژه‌ها، حالت پیچ‌خوردگی بسیار خوبی را ایجاد می‌کند و باعث می‌شود تا مژه‌ها بلندتر نیز دیده شوند.

محصول پیشنهادی: L’Oréal Paris Miss Baby Roll Mascara

 

برس ریمل معمولی و پلاستیکی شکل

 

 

کاربرد: برای افزایش حجم مژه و جدا کردن آن‌ها

اگر به طور معمول برای انتخاب ریملی با برس مودار یا پلاستیکی دچار تردید شدید، قاعده‌ی کلی و مورد قبول این است که برس پلاستیکی را انتخاب نمایید. براش‌های پلاستیکی، حجم بیشتری را برای مژه‌ها ایجاد می‌کنند و قدرت جداکنندگی بیشتری نیز دارند.

محصول پیشنهادی: Dior Diorshow Pump ‘N’ Volume Mascara


بیشتر بخوانید: روش درست پاک کردن ریمل از روی مژه


 

براش ریمل با ظاهر معمولی و موی زبر

 

 

کاربرد: افزایش حجم و پوشش‌دهی کامل مژه

اگر تمایل دارید که مژه‌هایتان پرحجم‌تر و شلوغ‌تر از حالت طبیعی دیده شود، این مدل از براش ریمل می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد. این مدل از برس ریمل برای کسانی که به براش‌های پلاستیکی حساسیت دارند بسیار مناسب و ایده‌آل خواهد بود.

محصول پیشنهادی: Charlotte Tilbury Legendary Lashes Mascara

منبع: zibamoon.com

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version