ست کردن کیف و کفش با لباس زنانه شاید موضوع پیچیده ای به نظر بیاید اما چند قانون کلی دارد که با رعایت کردن آنها استایل شیک و زیبایی در هر موقعیتی خواهید داشت.

ست کردن کفش با لباس ، به غیر از شیک‌پوشی دلایل دیگری هم دارد،این کار باعث می‌شود پاها کشیده‌تر دیده شود و علاوه بر آن تمام بخش‌های دیگر لباس و تیپ شما هم مرتب به نظر برسد.

 

ست کیف و کفش قهوه ای

 

معمولا در انتخاب رنگ کفش، کیف و سایر اکسسوری‌ها باید به رنگی که در پیراهن یا مانتو به عنوان رنگ مرجع قرار داده‌اید، توجه کنید. قانون کلی این است که بهتر است رنگ کفش از رنگ مرجع یک درجه تیره‌ یا روشن‌تر باشد

 

 

کیف و کفش مناسب برای ست کردن با پالتو کرم

روش های ست انواع کفش با لباس

 

ست کفش سورمه ای با پالتو آبی

جدیدترین ترند انتخاب کفش و روش ست کردن آن با لباس که مدتی است طرفداران زیادی دارد، ست کردن رنگ کفش با رنگ پیراهن است. بعضی از سلبریتی‌ها از قانون یک درجه تیره یا روشن‌تر استفاده می‌کنند و بعضی‌های دیگر سراغ قانون کاملا هماهنگ می‌روند که در آن هیچ اختلاف طیفی بین رنگ لباس و کفش وجود ندارد.

 

ست کردن رنگ کفش با لباس

 

با هر رنگ لباس چه کفشی مناسب است

ست کردن لباس با بوت زرشکی

ست کردن کفش سفید با مانتو زرشکی

همرنگ بودن کفش و پیراهن، باعث می‌شود قدتان بلندتر به نظر برسد. بنابراین اگر قدتان کوتاه است با خیال راحت سراغ این سبک ست کردن بروید و اگر قدتان بلند است، خوب است برای ایجاد زیبایی بیشتر از قانون کنتراست یا تضاد رنگ استفاده کنید تا متناسب‌تر به نظر برسید.

 

راهنمای ست کردن لباس با کیف و کفش

نحوه ست کردن رنگ‌ها برای ایجاد یک استایل جذاب

ست کیف و کفش قهوه ای با لباس کرم

کفش پلنگی با شلوار نارنجی

برای آنکه بیش از حد “یک رنگ” به نظر نرسید، بهتر است به ویژه در مورد لباس مجلسی سراغ یک کفش مجلسی زنانه با رنگی یک درجه تیره‌تر یا روشن تر بروید.

 

برای انتخاب کفش مجلسی بهتر است سراغ کفش های پاشنه بلند و ساده با رنگ های طبیعی بروید، کفش هایی که رنگ شان به رنگ پا نزدیک است میتواند گزینه خوبی باشد مثلا رنگ استخوانی و بژ زیرا با پوشیدن کفش های این رنگی میتوانید لباس با رنگ های مختلف را با آن ها ست کنید.

 

کیف و کفش زرد با چه لباسی ست شود

قوانین ست کردن لباس با کیف و کفش

 

 

این قانون کلی را همیشه رعایت کنید، کفش های ساده باید با لباس های طرح دار و پر زرق و برق ست شوند از طرفی دیگر کفش های کار شده و نگین دار بهتر است با لباس های ساده ست شوند.

 

کیف و کفش عسلی با چه لباسی ست شود

یکی دیگر از روش های ست کردن کفش با لباس این است که سراغ طرح‌هایی که به راحتی می‌توان آن‌ها را هم در لباس و هم در کفش پیدا کرد، بروید. به عنوان مثال پلنگی یکی از آن طرح‌های پرطرفدار و پر کاربرد است. می‌توانید یک لباس با طرح پلنگی را کنار کفشی مشابه بگذارید.

کیف و کفش سبز با لباس طوسی

 

بیشتر بخوانید

ایده های جذاب برای ست کردن لباس در روز ولنتاین

۱۰ ترکیب رنگ محبوب و پرکاربرد در ست کردن لباس

نکاتی درباره ست کردن لباس های پلنگی

ست کردن لباس با شلوار جین به سبک شکیرا

۵ پیشنهاد برای ست کردن لباس با بافت آبی

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version