نیم بوت با شلوارهای جین  تنگ یا لگینگ ها :

به دنبال نیم بوتی بگردید که کمی پاشنه دارد و همانند بوت های کابوی ها کمی جلوی آن شیب دار و نامتقارن است، طوری که آنها مستقیم به مچ پای شما نرسند.

نیم بوت را به روی شلوار جین تنگ یا لگینگتان بیاورید. یا در صورتیکه قد شلوار جین مناسب داخل بوت شدن نیست آن را کمی تا بزنید.

شلوار یا لگینگ را روی بوت نیاورید، این کار باعث می شود وقتی کسی نگاه می کند پاهایتان کوتاه تر به نظر برسد چرا که از مچ به بعد آن زیر شلوار پنهان است و ظاهری نه چندان خوب به خود می گیرد.

اگر قد شلوارتان خيلي بلند است مي توانيد پاچه اش را تا بزنيد. (بله به همين سادگي!) تا زدن شلوار بهتر از اين است كه نامرتب به نظر برسد و جلوه ي كفشتان را هم بگيرد.

نیم بوت با دامن :

نیم بوت ها را باید با دامن های بلند بپوشید تا ظاهری بهتر داشته باشند. دامن های متوسط که قد آنها زیر زانو می رسد بهترین گزینه هستند. بوت های مشکی که در قسمت باریک پا تنگ می شوند با دامن بسیار زیبا خواهند بود و پاهایتان را نیز زیباتر نشان می دهد. نیم بوت های مشکی مات تنگ بهتر از براق ها هستند، این مدل بوت ها نه تنها کلاسیک هستند بلکه مناسب محل کار نیز می باشند.

دامن و پیراهن با نیم بوت هایی که کف آنها تخت است زیبا نخواهند شد. ست کردن این دو با هم باعث می شود شما پاهایتان کوتاهتر از آنچه هست دیده شود.

نیم بوت با شلوارهای گشاد :

با شلوارهایی که حالت گشاد دارند یا بوت کات ها، نیم بوت های پاشنه بلند بپوشید. برای اینکه پاها بلندتر به نظر برسند، پاچه شلوار نباید بیش ازدو سانت از زمین فاصله داشته باشد.

برای زیباتر نمایان شدن شلوار و نیم بوت و پاهایتان، راه دیگر اینست که قد شلوار طوری باشد که کمی بالاتر از ساق قرار بگیرد و حتی کمی از پایتان نیز مشخص شود.

سعی نکنید قسمتی از شلوار که گشاد است را به داخل نیم بوت ببرید، این کار باعث می شود ظاهر مسخره ای بگیرید.

 

روش پوشیدن نیم بوت

روش جین روی جین

این روش برای بوت‌های چرم قهوه‌ای و رنگ‌های دیگر مناسب است. در این روش شما می‌توانید نیم بوت خود را با یک شلوار جین فیت و مانتوی جین استفاده کنید. رنگ‌های جین‌ها می‌تواند متفاوت و یا یکسان باشد اما رنگ‌های تیره بیشتر توصیه می‌شود.

 

روش پاییزی

در این روش که مناسب روزهای خنک پاییز است شما می‌توانید نیم بوت خود را با بلوز بافتنی یقه گرد، مانتو ساده و شلوار مشکی جین و شال پشمی بپوشید. در این روش بهتر است از بوت‌های جیر یا مخمل مشکی یا خاکستری استفاده کنید و بقیه لباس‌ها را هم در تن خاکستری و مشکی انتخاب نمایید.

 


بیشتر بخوانید: ست کردن لباس با شلوار جین به سبک شکیرا


بوت ساق کوتاه با بلوز و دامن و کمربند

اگر قصد ندارید بوت خود را برای بیرون از منزل بپوشید باز هم راه‌های متنوع و مختلفی برای این کار وجود دارد. یکی از این راه‌ها استفاده از بلوز و دامن است. بلوز و دامن یکی از تطبیق‌پذیرترین ترکیب‌های لباس زنانه است که میان خانم‌ها طرفداران زیادی دارد. از تیشرت گرفته تا بلوز مجلسی با یک دامن مناسب می‌تواند یک ترکیب مناسب برای پوشیدن با بوت شما باشد. البته بهتر است ترکیب درست رنگ را مد نظر داشته باشید و توصیه می‌کنیم کمربند را روی دامن فراموش نکنید.

 

روش هوای نامتعادل

این روش برای روزهایی که هوا گاهی سرد و گاهی گرم است کاربرد دارد. در این روش شما می‌توانید نیم بوتخود را با شلوار مشکی تنگ، مانتوی رنگی و یک کت جین بپوشید و در صورت گرم شدن هوا کت را از تن خود در آورید. بوت مناسب برای این استایل بوت پاشنه‌دار مشکی است.

 

روش مانتوی بافتنی

همان طور که لباس‌های بلند با این نوع بوت زیبا می‌شوند لباس‌های کوتاه هم ترکیب جالبی را با آن به وجود می‌آورند و فقط کافی است که با ساپورت یا شلوار تنگ مناسب همراه شوند. مانند این تصویر که یک ژاکت بافتنی بلند زیبا را با ساپورت ضخیم پاییزی همراه کرده و با بوت‌های ساق کوتاه زیبای پاشنه بلند استایل خود را کامل کرده است.

 به جای این ژاکت می‌توانید از مانتوی بافتنی هم همراه شلوار جین تنگ استفاده کنید. نیم بوت چرم خود را با شلوار جین آبی، یک مانتوی نخی و یک مانتوی بافتنی روی آن بپوشید. این روش نیز مانند روش قبل مناسب هوای نامتعادل است اما استایل زیباتری دارد و با هر رنگ بوتی می تواند پوشیده شود.

روش بارانی

در این روش شما یک بارانی به استایل خود که شامل بوت و شلوار جین است به تن میکنید. اگر مانتویطرح‌دار داشته باشید تا از زیر بارانی بپوشید استایل شما بسیار زیباتر خواهد شد.

 


بیشتر بخوانید: ژورنال جدیدترین مدلهای بارانی سال / نکات خرید بارانی و پالتو


بوت ساق کوتاه با مانتوی بلند جلوباز

این روزها بازار رویه لباس یا به اصطلاح مانتوی جلوباز بسیار داغ است. البته توصیه می‌کنیم که این نوع مانتوها را روی پوشش پاییزی مناسب مثل تونیک یا ژاکت بافتنی بلند بپوشید تا هم از سرما در امان باشید و هم پوشش کافی داشته باشید. مدل بلند و حاشیه‌دار این نوع مانتوها ترکیب زیبایی با بوت‌های ساق کوتاه ایجاد می‌کنند که با شلوار جین هم زیبا و کامل خواهد شد.

منبع: بانوی شهر و چی بپوشم

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version