برای جذاب تر شدن چشم ها و داشتن نگاهی جذاب و گیرا، داشتن مژه های پرپشت و حالت دار اهمیت زیادی دارد. ممکن است شما مژه هایتان به اندازه کافی حالت دار نیست که برای این کار می توانید از فرمژه استفاده کنید. فر کردن مژه ها یکی از آن بخش های آرایش است که هیچگاه به آن اهمیت زیادی داده نمی شود، اما اگر بصورت صحیح صورت بگیرد، می تواند نتیجه ی چشم گیری در ظاهرتان بوجود بیاورد. با یک انحنای درست و حسابی، مژه ها بلندتر، ضخیم تر و پر تر، و چشمان هم بزرگتر و سرحال تر بنظر می رسد.

روش صحیح استفاده از فرمژه

فرمژه را کاملا باز کنید و آن را دقیقا بالای ریشه مژه ها قرار دهید. دقت کنید همه مژه ها داخل فرمژه قرار بگیرند. ابزارتان را عمود به زمین بگیرید، به طوری که روی انحنا به بیرون باشد.

فرمژه را بدقت بر روی مژه ها ببندید و به آهستگی و با نیرویی نرم و ضربات کوتاه، فشار وارد کنید. به هیچ وجه، هنگام فرمژه زدن، فرمژه را نکشید فقط چند ثانیه ثابت نگه دارید.

حالا فرمژه را بالاتر بیاورید تا انحنای فرمژه با انحنای چین مژه تان همردیف شود. این کار در بین حرفه ای ها یک راز است. با اینکار بجای اینکه مژه هایتان چروکیده شود، قشنگ فر خواهد شد. به دستگیره های فرمژه، به آرامی و با ضربات کوتاه فشار وارد کنید. حالا برای چند ثانیه بدون اینکه پلک بزنید ابزار را در همانجا نگاه دارید.

حالا فرمژه را از چشمتان دور کنید و انحنای مژه هایتان را بررسی کنید. قبل از شروع آرایش اگر هنوز نیاز بود، دوباره همان مراحل را تکرار کنید؛ سپس به سراغ چشم بعدی بروید.

گرم کردن فرمژه برای اثربخشی بیشتر

با استفاده از این ترفند می توانید فرمژه خود را به یک آهن ربا کوچک تبدیل کرده و با استفاده از آن مژه های خود را به بهترین شکل ممکن حالت دهید. این بار قبل از استفاده از فرمژه آن را به مدت ۱۵ تا ۳۰ ثانیه با استفاده از سشوار یا آب داغ گرم کنید. سپس با انگشت آن را کمی لمس کنید تا مطمئن شوید خیلی داغ نیست. اکنون مژه های خود را با استفاده از فرمژه گرم حالت دهید!

نکته: این حرارت ممکن است مژه ها را ضعیف کند و باعث ریزش آنها شود، سعی کنید به ندرت از این روش استفاده کنید.

اگر می خواهید مژه‌های ضخیم و پرپشتی داشته باشید، هر شب قبل از خواب به مژه‌ها انواع روغن طبیعی مانند روغن کرچک یا روغن زیتون یا روغن های تقویت مژه بزنید. این کار را با یک گوش‌پاکن انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

نکات و ترفندهای ریمل زدن حرفه ای

معرفی برترین محلول ها و سرم های تقویت کننده مژه

آموزش مرحله به مرحله چسباندن مژه مصنوعی دانه ای با تصاویر

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version