کشیدن خط چشم یکی از سخت ترین مراحل آرایش است که نیاز به مهارت زیادی دارد این کار ترفندهای خاص خود را دارد که با تمرین و تکرار می توانید به در کشیدن خط چشم حرفه ای شوید. 

در این مطلب چند ترفند جالب و کاربردی برای کشیدن خط چشم آموزش می دهیم که با استفاده از آن ها می‌توانید خط چشم خود را حرفه ای و بی عیب و نقص بکشید. 

 

کشیدن خط چشم دنباله دار با استفاده از نوار چسب

اگر می خواهید یک خط چشم دنباله دار یا اصطلاحا گربه ای بکشید به روش زیر عمل کنید. گوشه چشمتان در امتداد چشم پایین، چسب بزنید و خط چشم خود را با خیال راحت بکشید. حتما چسب ها را در هر دو چشم به صورت قرینه بزنید که خط چشم در هر دو چشم مانند هم شود. 

 

اگر نوار چسب در اختیار نداشتید یا روی چشم هایتان آرایش داشتید مانند تصویر از کارت اعتباری هم می توانید استفاده کنید. کارت را موازی با گوشه پایین چشم قرار دهید و خط چشم را در امتداد آن بکشید. 

از نشانه گذاری برای کشیدن خط چشم کمک بگیرید

با کمک این ترفند می توانید مسیر کشیدن خط چشم را روی هر دو چشم ها با کمک نقطه هایی مشخص کنید سپس این نقطه ها را به هم وصل کنید. 

 

خط چشم را نازک تر بکشید

هر چه خط چشمی که می کشید نازک تر باشد سریع تر به حالت دلخواهتان می رسید. کافیست که روی خط مژه یک خط نازک بکشید. 

 

خط چشم نامرئی بکشید

از مشکلاتی که هنگام کشیدن خط چشم پیش می آید اینست که بین خط مژه و خط چشم فاصله ایجاد می شود. برای رفع این مشکل بهتر است پس از کشیدن خط چشم از مداد چشم داخل مژه های بالایی پلک بکشید تا این فاصله پر شود. 

همچنین زمانی که فرصت کافی برای آرایش کردن ندارید می توانید بی خیال کشیدن خط چشم شوید و از این ترفند برای جذابیت بیشتر چشم ها و مژه ها استفاده کنید. 

 

 

خط چشم را محو کنید

اگر با رعایت همه ترفندها باز هم نمی توانید خط چشم تان را صاف بکشید نگران نباشید. می توانید آن را محو کنید و عیوب آن را بپوشانید. برای این کار کافی است مانند تصویر زیر خط چشم خود را با مداد چشم بکشید یک برس تمیز بردارید و لبه های بیرونی خط جشم را محو کنید. 

 

 

توصیه می کنیم برای این که خط چشم شما کیفیت بهتری داشته باشد ده دقیقه قبل از استفاده آن را درون فریزر قرار دهید تا بافت منسجم تری داشته باشد و روی چشم گلوله گلوله نشود. 

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version