با فرا رسیدن سال ۲۰۲۰ و برگزاری فشن شوها و کت واک های سالانه، ترندهای آرایشی و مد و پوشاک مورد توجه زیادی قرار می گیرند بالاخص در زمینه آرایش و زیبایی. همان طور که می دانید این ایده ها از میان مدل های ارائه شده توسط برندها و کارشناسان آمریکایی، ایتالیایی، فرانسوی و انگلیسی انتخاب می شوند. البته این به معنی نیست همه این ترندهای آرایشی در سال جدید پرطرفدار می شوند بلکه اینها به عنوان ایده و خط فکری آرایشگران برای میکاپ های جدید و نوآورانه مورد استفاده قرار می گیرند.

 در ادامه برای الهام گرفتن شما، ترندهای فراگیر زیبایی و میکاپ در سال ۲۰۲۰ را برای شما همراهان همیشگی معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 

ترندهای آرایش و زیبایی در سال ۲۰۲۰

پوست سالم و درخشان

امسال طراحان سعی در طبیعی سازی چهره و پوست صورت افراد دارند و پوست طبیعی و شاداب و باطراوت مورد توجه قرار گرفته است. بنابراین اولویت شما در آرایش و زیباتر به نظر رسیدن باید مراقبت صحیح از پوست باشد. استفاده از ضد آفتاب و کرم های مرطوب کننده را فراموش نکنید.

استفاده کمتر از کرم پودر

هنگام آرایش کردن در صورت نیاز، با استفاده از براش لایه بسیار نازکی از کرم پودر را به تمام قسمت های صورت خود بمالید و با استفاده از هایلایتر زیر چشم ها و روی بینی خود را کمی روشن کنید.

استفاده از هایلایتر

استفاده کردن از هایلایتر برای درخشش بیشتر پوست در سال جدید از اهمیت زیادی برخوردار است البته نباید در براق کردن پوست اغراق کرد و درخشش پوست باید به صورت طبیعی باشد.


ابروهای پر و منظم

دوران ابروهای شلخته و مرتب نشده به پایان رسیده است و جای خود را به ابروهای پرپشت و منظم و مرتب داده است. سعی کنید ظاهر طبیعی ابروهای خود را حفظ کنید و با یک ژل ابروی شفاف، ابروهایتان را مرتب کنید.

 


سایه های آبرنگی و رنگارنگ

سایه های چشم رنگی را اگر به درستی و در مکان مناسب استفاده کنید ظاهر بسیار رویایی و بازیگوش برایتان به ارمغان می آورند. می توانید از سایه های چشم رنگی به صورت تک رنگ و یا ترکیب چند رنگ استفاده کنید. به این منظور کافیست از یک رنگ روشن برای قسمت های داخلی چشم، رنگ متوسط برای قسمت مرکزی و رنگ تیره تر را برای قسمت بیرونی پلک به کار ببرید.

بیشتر بخوانید: آموزش تصویری سایه زدن چشم با جزئیات کامل پشت پلک

آرایش نئونی

همان طور که می دانید میکاپ آرتیست ها در تابستان سال گذشته علاقه زیادی به استفاده از رنگ های نئونی در میکاپ نشان داده اند و همچنان برای سال ۲۰۲۰ نیز این سبک آرایشی پرطرفدار است. اگر تمایلی به استفاده از این سایه های نئونی بر روی کل پلک خود ندارید می توانید فقط در گوشه داخلی چشم و یا بالای خط چشم از آن ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: آرایش با رنگ های نئونی، ترند تابستانی سال ۲۰۱۹


مژه های بولد شده

میکاپ آرتیست های معروف در سال ۲۰۲۰ توجه و دقت زیادی روی مژه ها دارند. به این صورت که مژه ها را با استفاده از ریمل های حجم دهنده و بلند کننده به صورت اغراق آمیزی بولد می کنند.

ریمل های رنگی

یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین ترندهای میکاپ سال ۲۰۲۰، استفاده از ریمل رنگی و روشن است. که در میان رنگ ها، رنگ صورتی بسیار ترند شده است. اگر تمایلی به استفاده از ریمل صورتی ندارید می توانید از رنگ آبی هم استفاده کنید. ریمل های رنگی مژه های شما را چندان پرپشت نمی کنند اما برای آرایش های فانتزی و فشن میکاپ، گزینه خوبی محسوب می شوند.

 


چشم های اسموکی قرمز و خط چشم گربه ای

در فصل های گذشته با رنگ های بسیاری سر و کار داشتیم، اکنون نیز میکاپ آرتیست ها در زمستان ۲۰۲۰ به سراغ چشم های اسموکی قرمز می روند. این ترند با پوست طبیعی و موهایی که به سمت عقب برده شده است، همراه می باشد تا تاثیر دو چندانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: آموزش تصویری کشیدن خط چشم گربه ای یا دنباله دار

خط چشم شناور

خط چشم شناور، یکی از ترندهای آرایشی سال ۲۰۲۰ است که خط چشم کشیدن را برای شما آسان می کند. این خط چشم حتما نباید به خط مژه ها متصل باشد. با استفاده از یک خط چشم خطی را در محلی به جز نزدیک به خط مژه بکشید تا شناور به نظر برسد. از این خط چشم می توانید در مهمانی ها و تولدها استفاده کنید.


رژلب سرخابی

در سال ۲۰۲۰ رنگ صورتی بسیار ترند است. رژ لب صورتی شما را سرزنده و شاداب تر نشان می دهد.

رژلب ملایم و طبیعی

اگر تمایلی به استفاده از رنگ های تند برای رژلب خود ندارید می توانید در کنار آرایش چشم تیره، از رژلب به رنگ طبیعی و نود استفاده کنید. با استفاده از رژلب ملایم، چهره جوان تری خواهید داشت.


استفاده از مروارید در آرایش موها

همانطور که می بینید مرواریدها یکی از انواع ترند آرایش و زیبایی که از سال ۲۰۱۹ با ما همراه هستند استفاده از مروارید برای زینت بخشیدن به موها و اکسسوری ها و زیورآلات است. این زیورآلات بسیار جذاب و ساده هیچ وقت از مد نمی افتند. موهای آزاد و مواج هم که سال گذشته خوش درخشیدند، در سال ۲۰۲۰ جایگاه ویژه ای خواهند داشت. (جدیدترین مدل های گیره و سنجاق سر)

 

بیشتر بخوانید:

معرفی رنگ موهایی که در سال ۲۰۲۰ و ۹۹ پرطرفدار هستند

ترندهای آرایشی که در سال ۲۰۱۹ مد خواهند بود!

نحوه صحیح آرایش چشم بر اساس فرم و حالت چشم ها

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version