همان گونه که بدن ما به ورزش و غذای مفید نیاز دارد مغز هم نیازمند تمریناتی است که بتواند خود را بازسازی کند و از آلزایمر و فراموشی جلوگیری کند. حل کردن جدول، دقت در تصاویر و چیدن پازل یکی از راه های به چالش کشیدن مغز است. ما چند تصویر برایتان گردآوری کرده ایم که نشان می دهد که چقدر در هنگام مشاهده تصاویر به جزئیات آنها دقت می کنید.

برای هر تصویر پنج تفاوت بین دو عکس وجود دارد ببینید چه تعداد را می توانید پیدا کنید.

تفاوت بین تصاویر را بیابید

تصویر اول

فضای کاری خانه چیزی است که بسیاری از ما در سال 2020 به آن عادت کرده ایم. این تصویر یک جفت دفتر کار با تزئینات خوب را نشان می دهد که فقط کمی با یکدیگر متفاوت هستند. پنج تفاوت وجود دارد که می توانید پیدا کنید. در پایین مطلب تفاوت ها را مشخص کرده ایم.

.

.

تصویر دوم

این تصویر پر از سرگرمی است. این پازل همچنین پر از تفاوت هایی است که چشم تیزبین آن را تشخیص می دهد. حتماً همه جا را برای تغییرات جستجو کنید. در این تصویر هم مانند تصویر بالا 5 تفاوت را بیابید.

.

.

تصویر سوم

به نظر می رسد اینجا مکان خوبی برای قدم زدن است. ما پیاده‌روها و سوارانی داریم که از یک روز دلپذیر در این تصویر لذت می‌برند. بین این دو عکس تفاوت‌های بسیار دشواری وجود دارد.

در انتهای مطلب پاسخ را برایتان آورده ایم.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تصویر اول

توضیحات: تکیه گاه های اتصال پایه صندلی برداشته شد. یک گیاه جدید روی پایین ترین قفسه است. عکس روی میز وارونه شده بود. یک قفسه جدید به دیوار سمت راست اضافه شد. کاکتوسی که زیر تابلو بود الان از بین رفته است.

پاسخ تصویر دوم

توضیحات: چهار بطری از قفسه بالایی خارج شد. پایه های چهارپایه های بار برداشته شده بودند. تابلو عوض شد. مرد سبزپوش نوشیدنی گرفت. بطری بالای قفسه سمت راست برداشته شد.

پاسخ تصویر سوم

توضیحات: چند ابر به آسمان اضافه شد. بالای دودکش کوتاه شد. دوچرخه حذف شد. خطوط عابر پیاده در خیابان برداشته شد. دایره وسط حذف شد.

توانستید همه تغییرات را درست حدس بزنید؟

برگرفته از thedelite.com

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version