برخی از خانم ها تمایلی به رنگ کردن همه موهای خود ندارند که در این صورت بهتر است با کمک هایلایت و یا مدل مش تغییر متفاوتی را روی موهای خود ایجاد کنند. انواع مدل های هایلایت روی موهای مشکی زیبا هستند و می توانند در چهره و رنگ موهای شما تغییرات زیادی را ایجاد کنند.

برای هایلایت روی موهای مشکی می توانید از انواع رنگ های فانتزی و رنگ های معمولی استفاده کنید که استفاده از هر یک از این رنگ موها برای هایلایت موها با رتگ مشکی به سلیقه شخصی و رنگ پوست شما بستگی دارد. 

رنگ ها و  هایلایت فانتزی نسبت به رنگ های دیگر دارای دوام کمتری هستند، این رنگ ها پس از مدت زمان کوتاهی شستشو دچار تغییر شده و کم رنگ تر خواهند شد. بنابراین هایلایت فانتزی بسیار مناسب برای کسانی خواهد بود که زود به زود از رنگ موهای خود خسته می شوند

اگر می‌خواهید هایلایت‌های طبیعی‌تری داشته باشید تن‌های قهوه‌ای مایل به طلایی مناسب به نظر می‌رسند. در این صورت می‌توانید تا حدود ۵۰ درصد از موهای خو را هایلایت کنید. 

اگر می‌خواهید هایلایت‌های خیره‌کننده به شما ظاهری جسور بدهد از پلاتینی یا رنگ‌های رنگین‌کمانی (بنفش، آبی، صورتی و…) استفاده کنید. در صورت استفاده از این رنگ‌ها بهتر است که حدود ۲۰ درصد تمام موهای خود را هایلایت کنید. 

 

بیشتر بخوانید:

آموزش هایلایت کردن مو در خانه به روش بالیاژ و فویل

معرفی انواع روش های هایلایت مو

 

ترکیب هایلایت بنفش بادمجانی و شرابی روی مو مشکی

رنگ بنفش برای افراد فانتزی پسند ایده آل‌تر است. رنگی خوش رنگ و جالب توجه که روی مو‌های مشکی بسیار به چشم می‌آیند

 

هایلایت دودی خاکستری روی موی مشکی

 

هایلایت قرمز روی موی مشکی

 

هایلایت دودی روی موهای مشکی

 

تناژ گرم عسلی روی موهای مشکی

 

هایلایت آبی‎ بنفش

 

هایلایت پلاتینیوم و بلوند روی موی مشکی

اگر به دنبال رنگی خاص و متفاوت می گردید، رنگ پلاتینیوم یا بلوند انتخاب خوبی است. این رنگ ها به دلیل این که با رنگ زمینه موهایتان تضاد زیادی دارد، روی سرتان خواهند درخشید.

 

 هایلایت رنگین کمانی روی موهای مشکی 

 

هایلایت طلایی

از انواع پر طرفدار هایلایت روی موی مشکی هایلایت قهوه‌ای مایل به طلایی است. از این مدل هایلایت طلایی یا قهوه‌ای روشن می‌توان ۵۰ در صد از مو‌های خود را هایلایت کرد.

 

یک مدل آمبره زیبا از هایلایت بلوند روشن و سفید روی موهای مشکی

 

هایلایت فانتزی

 

هایلایت فانتزی روی موهای تیره. رنگ قرمز، شرابی و شاه‌بلوطی از رنگ‌هایی هستند که بهتر است به صورت هایلایت کم‌تراکم روی موها اجرا شوند.

 

 

 

بیشتر بخوانید:

فرمول ترکیب رنگ مو کاپوچینویی

فرمول ترکیب رنگ مو زیتونی تیره

فرمول ترکیب رنگ مو قهوه ای شکلاتی

روش استفاده از واریاسیون برای زیباتر شدن رنگ مو

بهترین رنگ موها برای موهای سفید/ رنگ کردن حرفه ای موهای سفید

فرمول ترکیب رنگ مو عسلی زیتونی

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version