معمولا با نزدیک شدن فصل پاییز و زمستان بسیاری از خانم ها علاوه بر مدل های لباس متناسب با فصل به دنبال جدیدترین متدها و ترندهای آرایشی مناسب فصل سرما هستند. زیرا با سرد شدن هوا میکاپ و مراقبت های پوستی هم به تغییر نیاز دارند. فصل پاییز و زمستان معمولا آرایش های گرم و تند رایج می شود. آنچه از عکس ها و مدل آرایش میکاپ آرتیست های معروف برداشت می شود پاییز و زمستان امسال هم رژهای تیره و گرم، سایه های اسموکی و تیره و همین طور سایه های رنگی و کمی براق بیشتر مورد توجه هستند.

در این مقاله می خواهیم با شما درباره تغییراتی که می تونید برای میکاپ فصل سرما داشته باشید صحبت کنیم.

ترندهای آرایشی در پاییز و زمستان ۲۰۱۹

 

سایه چشم به رنگ های گرم و تیره استفاده کنید

سایه های به رنگ تیره و گرم مانند اسموکی، بادمجانی، طلایی، برنز و مسی بهترین انتخاب برای پاییز ۲۰۱۹ هستند. اگر علاقمند به سایه های اکلیلی هستید می توانید با خیال راحت در فصل پاییز از آنها استفاده کنید. برای پاییز به هیچ عنوان از رنگ های جیغ و سایه های رنگارنگ استفاده نکنید.

بیشتر بخوانید: آموزش گام به گام سایه چشم به رنگ ارغوانی با تصاویر

 

برای داشتن یک آرایش خاص با چشمان برجسته و نافذ، باید تمرکز اصلی بر روی آرایش چشم ها باشد. می توانید برای این کار از سایه دودی و ریمل مشکی استفاده کنید. با استفاده از یک خط چشم بالا و پایین چشم هایتان را بکشید.با استفاده از همین رنگ خط چشم  داخل چشم هایتان را نیز تیره کنید. در ادامه با استفاده از یک سایه دودی در بالای پلک و ترکیب آن با خط چشم ،پلک هایتان را دودی کنید. در پایان از یک ریمل مشکی برای اتمام آرایشتان استفاده کنید.برای کشیده تر نشان دادن چشم هایتان می توانید سایه را کمی به بیرون چشم ها هدایت کنید.

 

یک مدل ساده از آرایش پاییزی که چشم ها بدون آرایش هستند و از رژ تیره و کرم پودر گندمی استفاده شده.

 

عکس مدل آرایش پاییزی ساده ۲۰۱۹ با سایه اسموکی گرم و رژ کم رنگ

رژ لب فندقی و شرابی استفاده کنید

رژهای قرمز تیره ظاهری اسرارآمیز و گیرا دارند و در فصل های سرد گزینه مناسبی هستند. برای فصل پاییز و زمستان از رنگ های آلویی، شرابی و فندقی استفاده کنید. بسیاری از میکاپ آرتیست ها توصیه می کنند که رژلب تیره به تنهایی کافی است و نباید برای آرایش چشم ها از رنگ های تند و تیره استفاده کنید و فقط کافی است که ریمل بزنید.

رژ لب هایی که ته رنگ صورتی و مرجانی دارند برای پاییز و زمستان مناسب نیستند چون رنگ های گرمی هستند و بیشتر با فصل تابستان همخوانی دارند.

 

از لاک های نود و طوسی برای ناخن ها استفاده کنید

لاک ناخن مکمل آرایش و استایل شماست بنابراین باید اهمیت ویژه ای به آن بدهید. بهترین رنگ های لاک برای فصول سرد رنگ های طوسی و مشکی، شرابی، بنفش بادمجانی و نود هستند. (مدل های جذاب و خاص طراحی ناخن ویژه فصل پاییز)

لاک های صورتی جیغ و رنگ های رنگین کمانی اشتباه ترین انتخاب برای زمستان هستند این رنگ ها را برای تابستان نگه دارید.

از رژگونه صورتی و هلویی استفاده کنید

رژگونه های تند و برنز تابستان را کنار بگذارید. در فصل زمستان اگر مدتی بیرون از خانه باشید گونه ها اصطلاحا گل می اندازند. شما می توانید از رژگونه هایی با رنگ طبیعی تر مانند صورتی و هلویی استفاده کنید و رنگی شبیه رنگی شبیه رنگی که با بیرون رفتن در هوای سرد گونه ها به خود می گیرند ایجاد کنید.

کرم پودر های تیره را کنار بگذارید

در فصل پاییز توجه بیشتری به پوست تان داشته باشید و پوست تان را به خوبی مرطوب و آبرسانی کنید. هنگام آرایش کردن در صورت نیاز، با استفاده از براش لایه بسیار نازکی از کرم پودر را به تمام قسمت های صورت خود بمالید. استفاده از کرم پودرهای تیره و سنگین اصلا توصیه نمی شود.

همچنین کرم ضد آفتاب را کنار نگذارید «بله در زمستان هم بـه کرم ضد آفتاب احتیاج دارید».

البته فراموش نکنید که کانتورهای سنگین و بشدت قهوه ای برای فصل های سرد اصلا مناسب نیستند.

آبرسانی به پوست تان را فراموش نکنید

در پاییز و زمستان شما باید بیشتر نگران آبرسانی و مرطوب کردن پوستتان باشید. استفاده از مرطوب کننده ها و آبرسان های عمیق و ضد آفتاب از واجبات روتین پوستی شما در پاییز و زمستان هستند. (معرفی بهترین کرم های مرطوب کننده موجود در بازار)

 

بیشتر بخوانید:

مدل های آرایشی پرطرفدار برای فصل پاییز؛ ترند آرایشی پاییز ۲۰۱۹

در فصل پاییز چه رنگ لباس هایی را با هم ست کنیم؟

عطر پاییزی چیست ؟ / معرفی بهترین برندهای عطر پاییزی

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version