چاق شدن صورت و پرتر به نظر رسیدن عضلات صورت صورت یکی از خواسته های مشترکی است که غالب مردان و زنان در سراسر جهان خواهان آن هستند و برای رسیدن به آن تلاش می کنند. معمولا بعد از یک رژیم سخت یا ورزش کردن سنگین اولین عضوی که لاغر می شوند صورت و گونه ها هستند.

برای اینکه صورت چاق تری داشته باشید حتما نباید وزن اضافه کنید و بدن تان هم چاق شود. بهترین و ایمن ترین روش برای چاقی صورت و گونه ها ، ترفندهای طبیعی است چرا که آنها نه تنها اثر طولانی تر بلکه برای سلامتی نیز فواید مثبتی دارند . 

نوشیدن آب کافی و مصرف میوه و سبزیجات برای چاقی صورت

نوشیدن آب در طول روز اثر معجزه گری که آب روی پوست و چاقی صورت دارد، به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید.

میوه ها و سبزیجات سرشار از فیبر بوده و باعث آبرسانی بهتر به سلول های پوستی صورت می شود. هویج یکی از بهترین میوه ها ی کم کالری و آبرسان است که می توانید در طول روز آن را در میان وعده های غذایی تان مصرف کنید. 

 

معجون شگفت‌آور خیار و گلاب

خیار به دلیل بافتی که دارد در گروه میوه‌های پرآب تلقی می‌شود که خواص بسیاری برای تلطیف پوست و آبرسانی به سلول‌های سطحی پوست دارد.

برای استفاده از خاصیت آبرسانی خیار بهتر است این میوه را به صورت رنده شده و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست خود بگذارید. علاوه بر این می‌توانید از گلاب مرغوب نیز برای این‌ کار استفاده کنید. تنها کافی است که گلاب را روی پوست صورت کمپرس کنید. این کار را ۲۰ دقیقه و هفته‌ای سه بار انجام دهید. 

 

 

عسل و شیر برای چاق شدن صورت

عسل و شیر هر دو برای پوست عالی هستند و با جای گیری در رژیم غذایی به صورت مناسب ، به چاقی صورت کمک فراوانی می کنند . ماساژ شیر و عسل بر روی پوست صورت به طور مرتب موثر است ؛ به گونه ای که ۴ قاشق شیر سرد را به همراه یک قاشق عسل خالص را با هم میکس کنید و در یک حرکت دایره ای بر روی پوست صورت و گونه ماساز دهید . قبل از انکه بخواهید پوستتان را با اب شستشو دهید ، مدتی آنرا به حال خود رها کنید و برای به دست آوردن بهترین نتیجه ، دو بار در روز این حرکت را انجام دهید . 

 

آجیل بخورید

مصرف مغزهای روغنی یکی از بهترین روش ها برای پرتر به نظر رسیدن عضلات صورت است. گنجاندن حب ۴ مغز به رژیم غذایی یکی از روش های  طبیعی برای پر کردن صورت است. برای تهیه این حب نیاز به مغز پسته، بادام، فندق و خرما دارید.

برای تهیه حب کافی است ۴ عدد از هر یک از این مغز‌ها را با ۲ عدد خرما ترکیب کنید و آنها را به صورت خمیری نرم درآورید، می‌توانید به جای استفاده از خرما از شیره‌خرما نیز برای خمیر کردن این مغزها استفاده کنید و از این خمیر حب‌های کوچک و گرد تهیه کنید و در طول روز ۵ تا ۱۰ عدد از این حب‌ها را بخورید. 

 

ماسک چاق شدن صورت با سیب زمینی

آب سیب زمینی دارای ویتامین C است که به هیدراتاسیون پوست کمک کرده و برای چاق کردن صورت و گونه ها و از بین بردن لک های صورت مفید است.

آب یک عدد سیب زمینی را با ۱ قاشق غذاخوری ماست مخلوط کرده و روی صورت بمالید. بعد از ۱۵ دقیقه با آب گرم بشویید. 

 

 

ماساژ صورت با روغن جوانه گندم یا مصرف خوراکی جوانه گندم

یکی از بهترین روش های چاق شدن صورت و گونه ها این است که هر روز پوست خود را با روغن جوانه گندم ماساژ دهید تا در عرض سک هفته صورت چاق تر و تپل تر شود. 

مصرف خوراکی جوانه گندم یا پودر جوانه گندم نیز باعث چاق شدن صورت می شود. جوانه گندم حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و ویتامین ای می باشد که با افزایش آب رسانی به پوست و افزایش خاصیت کشسانی پوست علاوه بر جوان سازی به چاق شدن صورت و گونه ها کمک می کند.

 

آلوئه‌ورا

آلوئه ورا به کاهش التهاب پوست کمک می‌کند و حالت کشسانی پوست را بهبود می‌دهد. بنابراین، ژل آلوئه‌ورا را روی گونه‌ها بمالید و به آرامی در حرکات دایره‌ای ماساژ بدهید. اجازه بدهید ژل به مدت حدود ۳۰ دقیقه روی پوست بماند و بعد آن را شستشو دهید. این روش را هر روز تکرار کنید. ماساژ صورت با ژل آلوئه‌ورا نه تنها به شما کمک می‌کند تا به سرعت گونه‌هایی برجسته به دست بیاورید بلکه پوست شما را زیبا‌تر و نرم‌تر از قبل هم می‌کند. 

ماسک گل رس برای چاق شدن صورت

ماسک گل رس از ترکیب خاک رس الک شده و نرم شده و گلاب خالص و طبیعی به دست می‌آید. ماسک‌کردن این ترکیب روی پوست حتی در مواردی که پوست فرد حساس و نازک است موجب تقویت عضلات و از بین رفتن افتادگی‌ها و شل‌شدگی‌های پوست و ماهیچه‌های صورت می‌شود و به این ترتیب به پرتر به نظر رسیدن صورت کمک می‌کند. 

برای تهیه این ماسک کافی است یک قاشق غذاخوری گل رس نرم شده را با یک قاشق مربا خوری گلاب ترکیب کنید و آن را به صورت خمیر درآورید. برای آنکه گل کاملا به صورت خمیری نرم درآید می‌تواند ذره ذره میزان گلاب را افزایش دهید تا بتوانید از این ترکیب به عنوان ماسک استفاده کنید. سپس کل صورت را با آن خوب پوشش دهید و اجازه دهید این ماسک به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست‌تان باقی بماند. بعد از اتمام کار نیز حتما پوست‌تان را با آب خنک بشویید و هرگز در طول روز از آب گرم برای شستن پوست صورت استفاده نکنید. 

 

با روغن نارگیل پوست صورت را ماساژ بدهید

روغن نارگیل ماده دیگری است که می‌تواند باعث چاق شدن صورت و برجسته شدن گونه‌ها شود. روغن نارگیل دارای اسیدهای چرب است که به راحتی جذب پوست می‌شوند. روغن نارگیل را گرم کنید اما داغ نباشد که صورتتان را بسوزاند. صورتتان را با روغن نارگیل ماساژ دهید. روزانه صبح و شب این عمل را تکرار کنید. ممکن است در عرض یک یا دو هفته نتایج حاصل از این تکنیک را ببینید. فراموش نکنید که بعد از  ۳۰ دقیقه از ماساژ صورت با روغن نارگیل، صورت‌تان را با یک شوینده خوب شستشو دهید. 

 

تخم شنبلیله برای چاق شدن صورت

تخم شنبیله سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان هایی است که می توانند به چاق شدن طبیعی صورت کمک کنند.

۱ قاشق چای خوری پودر تخم شنبلیله را با آب ترکیب کنید تا خمیری به دست آید، این خمیر را بر روی صورت و گونه ها بمالید و به آرامی ماساژ دهید سپس بگذارید ۱۰-۱۵ دقیقه بماند و پس از آن با آب گرم بشویید.

این روش را دو تا سه بار در روز تکرار کنید تا زودتر نتیجه بگیرید. 

 

فوت کردن داخل بادکنک

فوت کردن بادکنک از تمرینات موثر برای چاق کردن گونه ها است که باعث تقویت ماهیچه های گونه می شود.

داخل بادکنکی فوت کنید و گونه ها را به همان حالت به مدت ۱ دقیقه نگه دارید، سپس هوا را بیرون دهید. این تمرین را ۵ تا ۶ بار در روز تکرار کنید.

می توانید از بادکنک خیالی هم برای اینکار استفاده کنید! 

 

چاق شدن صورت با طب سوزنی

طب سوزنی با بهبود جریان خون در صورت باعث افزایش تولید کلاژن شده و با بهبود آب رسانی به پوست به چاق شدن سریع تر صورت و گونه ها در کمترین زمان کمک می کند. 

 

بیشتر بخوانید:

تکنیک های ورزشی سودمند برای چاق شدن صورت

راهکارهای خاص و تاثیرگذار جهت پر شدن صورت

چگونه به صورت طبیعی از شر ترک های پوستی خلاص شویم؟

خوراکی هایی که باورتان نمی شود که چاقتان می کنند

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version