جدیدترین مدل‌ها و ترندها برای رنگ مو

کارشناسان سه ترند مهم برای رنگ موی زنانه در سال جدید معرفی کرده‌اند که می‌تواند برای همه سلیقه‌ها مناسب باشد. در ادامه با این سه رنگ و روش اعمال کردن آن روی موها آشنا خواهید شد.

 

رنگ موی قهوه ای شکلاتی

اگر به رنگ موی تیره علاقه دارید و یا رنگ طبیعی موهای شما تیره است و دوست ندارید آن‌ها را روشن کنید رنگ موی قهوه ای شکلاتی یا لاته همان چیزی است که نیاز دارید. این رنگ به دلیل تیره بودن آن بهترین گزینه برای فصل‌های سرد است و از زمستان سال گذشته نیز مطرح و محبوب شد. این رنگ در دسته رنگ‌های گرم و تیره قرار می‌گیرد و با هر نوع رنگ پوستی سازگار است و به خصوص کسانی که رنگ طبیعی موهای آن‌ها مشکی و یا قهوه‌ای تیره است به راحتی می‌توانند این رنگ را برای موها خود انتخاب کنند. این ترکیب رنگ سه طیف مختلف دارد که از قهوه‌ای شروع می‌شود و با میدلایت کارامل و عسلی و هایلایت طلایی روی نوک موها کامل می‌شود. برای داشتن رنگ موی قهوه‌ شکلاتی شما باید موهای متوسط و یا بلند داشته باشید و کافی است تصویر این رنگ را به آرایشگر متخصص خود نشان دهید و از وی بخواهید که موهای شما را به این رنگ درآورد.

 


بیشتر بخوانید: فرمول ترکیب رنگ مو قهوه ای دودی بدون دکلره


رنگ موی شرابی:

در سال های گذشته ترند غالب و اصلی در رنگ موی زنانه، رنگ‌هایی با طیف خاکستری و سرد مد روز بودند اما امسال رنگ‌های تند و گرم ترند غالب رنگ مو را تشکیل می‌دهد و نمونه مهم آن رنگ موی شرابی است که با همه رنگ‌های پوست سازگاری دارد و از زیباترین و پرطرفدارترین رنگ‌های موی زنانه نیز هست. رنگ موی شرابی همان طور که می‌دانید ته رنگ قرمز دارد و تیره و پررنگ است در نتیجه بهترین گزینه برای خانم‌هایی است که موهای تیره دارند. اما شما مجبور نیستید حتما از رنگ قرمز برای این کار استفاده کنید، رنگ شرابی مایل به بنفش و زرشکی و حتی نارنجی هم جزو طیف‌هایی است که در محدوده رنگ‌های شرابی قرار می‌گیرد و طرفداران خاص خود را دارد.

 


بیشتر بخوانید:

فرمول ترکیب انواع رنگ موی شرابی بدون دکلره

انواع ترکیب رنگ موی شرابی


رنگ رزگلد برای موها:

حال به محبوب‌ترین و پرطرفدارترین رنگ موی فصل می‌رسیم یعنی رنگ رزگلد. همان طور که در این مقاله اشاره شد این رنگ یک رنگ مناسب برای فصل بها و تابستان است و حتی در فصل پاییز هم می‌توانید موهای خود را به رنگ رزگلد درآورید. برخلاف تصور عموم رنگ رزگلد یک رنگ خاص و محدود نیست و طیف نسبتا گسترده‌ای دارد مثلا می‌تواند رنگ صورتی چرک و یا صورتی مایل به بنفش و انواع دیگر صورتی را بنا به سلیقه و سبک شما در خود داشته باشد. این رنگ مو توصیف کاملی از “صورتی ولی نه صورتی” است که زیبایی آن چشم هر کسی را خیره می‌کند بدون آن که توجه بیش از حدی را به خود جلب کند. شما می‌توانید این رنگ را به عنوان رنگ تمام موها و یا به عنوان بالیاژ و هایلایت برای رنگ پایه موهای خود انتخاب کنید و زیبایی موهای خود را چندین برابر کنید.

 


بیشتر بخوانید: فرمول ترکیب رنگ موی رزگلد؛ محبوب ترین رنگ سال


 

برگرفته از سایت redmag.ir

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version