یکی از مهم ترین و تاثیرگذارین اجزا در آرایش صورت آرایش چشم هایتان است و می تواند کل ظاهر شما را تحت تاثیر خود قرار دهد. انواع مختلفی آرایش چشم وجود دارد که شما باید بسته به نوع صورت و اندازه و ظاهر چشم هایتان یکی از آنها را انتخاب کنید. فراموش نکنید آرایشی زیباست که بتواند عیوب شما را بپوشاند و شما را زیباتر کند.

در این مطلب با جدیدترین مدل های آرایش چشم همراه با شما هستیم؛ تا ادامه این مطلب کاربردی با ما باشید.

 

جدیدترین مدل های آرایش چشم

 

آرایش چشم مشکی، خط چشم دنباله دار

آرایش چشم با سایه قهوه ای و خط چشم دنباله دار

آرایش چشم با رنگ های جذاب و شاد

فاکتور موثر در انتخاب و خرید سایه چشم تنها رنگ آن نیست بلکه بافت مناسب، میزان تیرگی و روشنی رنگ ها، ماندگاری سایه روی چشم و برند آن نیز در انتخاب سایه نقش دارد.

نکات مهم در انتخاب رنگ سایه چشم

هنگامی که صحبت از انتخاب رنگ است قدم اول تست کردن انواع رنگها بر مبنای رنگ پوست و رنگ لباس است.

نکته‌ای که در زدن سایه باید به آن توجه داشت این است که هرگز نباید از سایه‌ای استفاده کنید که در همان تن و رنگ چشمانتان دسته‌بندی می‌شود؛ مثلاً برای چشم‌های آبی سایه آبی استفاده نکنید اما رنگ های بنفش و بادمجانی گزینه های خوبی هستند.

آرایش چشم آبی، سایه چشم بنفش برای چشم های آبی

 

برای چشمان قهوه‌ای می‌توانید از اکثر رنگ‌های سایه استفاده کنید.

آرایش مناسب برای چشم های قهوه ای

آرایش چشم قهوه ای با خط چشم گربه ای

 

برای چشمانی با رنگ سبز نیز از سایه‌ای با رنگ صورتی مایل به قرمز و قهوه‌ای استفاده کنید. سایه‌های طلایی مات یا براق، چشمان سبز را بسیار زیبا و شگفت‌انگیز می‌کند. همچنین نباید از رنگ‌هایی مثل قرمز استفاده کنید زیرا چنین رنگ سایه‌ای، حالت چشم‌های شما را خسته یا پیر نشان دهد.

آرایش چشم سبز

رنگ سایه مناسب برای چشم سبز

 

می‌توانید برای سایه زدن چشم هایتان، از بیش از یک رنگ استفاده کنید اما به شرطی که سایه‌ها را به طور هماهنگ به کار ببرید و کاملا فید کنید. هنگام استفاده از رنگی دیگر باید براش را تمیز کنید و سپس استفاده کنید تا آرایشتان کثیف نشود.

آرایش چشم لایت

سایه چشم کشیده با خط چشم محو

آرایش چشم با خط چشم اکلیلی

 

به این نکته نیز توجه داشته باشید که سایه‌های روشن چشم‌ها را بزرگ‌تر نشان می‌دهد در صورتیکه سایه‌های تیره به چشم حالت و فرم می‌دهد.

اگر چشم های نسبتا درشتی دارید با استفاده از یک مداد مشکی داخل پلک پایین را مشکی کنید با این کار چشم های گیراتری خواهید داشت. و اگر چشم های ریزی دارید با استفاده از یک مداد سفید داخل پلک پایین چشم هایتان درشت تر دیده می شوند.

مدل آرایش چشم عروس

مدل آرایش برای چشم های ریز

 

اگر می‌خواهید روی آرایش چشمانتان تأکید داشته باشید و بیشتر جلب توجه کنند، در بقیه آرایش خود از رنگ‌های خنثی استفاده کنید بخصوص برای لب‌ها و گونه‌ها.

مدل آرایش چشم عروس بسیار زیبا با خظ چشم گربه ای

آرایش چشم با رنگ های تیره

 

در آرایش چشم عروس اروپایی از سایه های شاین و کم رنگ استفاده می شود، شما در چنین آرایش هایی شاهد سایه های خیلی غلیظ و خط چشم های ضخیم نخواهید بود. تمامی آرایش های اروپایی تاکید بر سادگی و زیبایی طبیعی عروس دارند.

آرایش چشم لایت، آرایش عروس اروپایی

 

استفاده از این سایه های نئونی امسال طرفداران بسیاری در دنیای مد دارد و بسیاری از میکاپ آرتیست ها در آرایش های خود از این رنگ های محبوب استفاده می کنند. با داشتن یک پلت سایه چشم نئونی می توانید یک چهره تابستانی داشته باشید.

آرایش با رنگ های نئونی

خط چشم نئونی

 

بیشتر بخوانید:

آموزش آرایش چشم دخترانه با سایه صورتی و مشکی + فیلم

آموزش آرایش چشم و سایه زدن حرفه ای چشم ها

آموزش آرایش چشم ساده و کاربردی مناسب عروسی + فیلم

آموزش تصویری آرایش چشم با پلک افتاده

آموزش مرحله به مرحله آرایش چشم قهوه ای و طلایی با تصاویر

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version