کلاه از لباس های زمستانی پرطرفدار است که به خصوص برای بچه ها و نوزادان بسیار کاربردی و واجب است به علاوه با پوشیدن کلاه می توانید یک تغییر کلی در استایل خود ایجاد کنید. کلاه ها در انواع مدل های مختلف موجود می باشد و شما می توانید با یادگیری فنون بافت کلاه های مختلف کلاه های شیک و زیبایی را در منزل ببافید. اما اگر در بافتنی مبتدی هستید و هیچ گونه مدل بافتی را نمی دانید نگران نباشید. فقط کافیست بافت کشباف را که ساده ترین مدل بافت است یاد بگیرید تا با آموزش زیر بتوانید یک کلاه ساده و زیبا برای خود یا نوزادتان ببافید. امیدواریم از بافت این کلاه شیک و خاص نهایت لذت را ببرید.

اگر در بافتنی کاملا مبتدی هستید پیشنهاد می کنیم ابتدا این آموزش را مطالعه کنید: آموزش گام به گام بافتنی با دو میل برای مبتدی ها + تصاویر

 

آموزش ساده ترین روش بافت کلاه با دو میل

 

برای شروع، ابتدا دور سرتان را اندازه بگیرید و متناسب با آن سر بیندازید. سپس بافت ساده کشباف (یکی زیر، یکی رو یا دو تا زیر دو تا رو) ببافید.

در انتها درز کلاه را بدوزید و بالای آن را جمع کنید.

به این ترتیب شما یک کلاه ساده بافته‌اید. برای تزیین بالای کلاه می‌توانید یک منگوله کاموایی درست کنید و روی کلاه وصل کنید.

بیشتر بخوانید:

آموزش بافتنی: بافت پیچ ساده (ضربدری) + فیلم

آموزش ۵ مدل کاربردی و پرطرفدار بافتنی با دو میل

آموزش بافت ۳ مدل هدبند زیبا و ساده با دو میل

آموزش بافت چند مدل زیبای کلاه و شال گردن

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version