شامپو کراتینه مو چیست؟

کراتین یک نوع پروتئین خاص در ساختار موهاست که نقش بسیار مهمی در بازسازی ساختار پروتئین مو داشته و می تواند به خوبی موهای آسیب دیده را درمان کرده و ظاهری بسیار درخشانی را برای موها ایجاد کند.  یکی از محصولات پرطرفدار ترمیم موهای آسیب دیده شامپو کراتینه است.
در واقع این شامپو با فرمولاسیون خاص خود به ترمیم موها در طول زمان کمک بسیاری می کند. شامپوهای کراتینه حوای مواد کراتینه به علاوه مواد شوینده برای موهاست. معمولاً آرایشگران در آرایشگاه بعد از انجام کراتینه مو برای مشتریان خود به آن ها توصیه می کنند برای شستشوی موها از شامپوهای کراتینه استفاده نمایند. زیرا این شامپوها حاوی مواد کراتینه بوده و مانع از وز شدن و آسیب دیدن موها می شوند. در بسیاری از این شامپوها امگا3 برای تقویت موها نیز وجود دارد. شامپوهای کراتینه در بازار با نام های تجاری مختلفی وجود دارد. اما توصیه می کنیم از برند های معتبر برای خرید شامپو کراتینه استفاده کنید.

 


بیشتر بخوانید:روش کراتینه کردن مو و مضرات کراتینه کردن موها


 

معرفی شامپو کراتینه برای تقویت و درخشش موها

 

شامپو کراتینه Keranique Scalp Stimulating

ترکیبات کراتینه موجود در این شامپو به خوبی توسط پوست سر جذب شده و از این طریق به تقویت ریشه مو کمک خواهد کرد. بعد از استفاده مداوم از این شامپو موهایی قوی تر، ضخیم تر و نرم تر خواهید داشت.

 

 


بیشتر بخوانید: چه شامپویی برای موهای رنگ شده مناسب است؟


شامپو کراتینی Keratin Complex Keratin Color Care Duo

این محصول کراتینی یک تمیز کننده ملایم برای موهای رنگ شده است. این محصول برای مراقبت از موهای آسیب دیده طراحی شده و می تواند موهای رنگ شده را از آسیب های جدی نجات دهد. استفاده از این محصول دوتایی نقش بسیار موثری در آبرسانی و بازسازی تارهای مو دارد.

 


شامپو کراتینی Kerastase Discipline Bain Fluidealiste

برای درست کردن این شامپو از تکنولوژی  morpo-keratine استفاده شده و به همین دلیل بعد از استفاده از آن موهایتان انعطاف پذیری بیشتری خواهند داشت.

 


بیشتر بخوانید: چگونه یک شامپوی مناسب برای موهایمان انتخاب کنیم؟


شامپو کراتینه PureBiology Hair Growth Stimulating

این شامپو یکی از بهترین محصولات مراقبت از مو بوده که در تقویت تارهای مو، افزایش رشد مو، ضخیم شدن تارهای مو و برطرف کردن آسیب دیدگی موها بسیار موثر است. در تولید این شامپو از عصاره های طبیعی بیوتین و کراتین استفاده شده است.

 

 


بیشتر بخوانید: درمان قطعی شپش سر با شامپوی پرمترین


شامپو کراتینه Pure Brazilian Anti-frizz Shampoo & Conditioner

به طور معمول اگر از یک محصول مراقبت از مو که حاوی کراتین برزیلی باشد استفاده کنید دیگر نیازی به استفاده از سایر محصولات کراتینه نخواهید داشت! این محصول می تواند به خوبی از سلامت موها محافظت کند و احساس خیلی خوبی را برایتان ایجاد نماید.

 


شامپو کراتینه Madam C.J. Walker Pre-Wash Protein Treatment

این محصول از لحاظ فنی یک شامپو نیست بلکه به عنوان یک محصول مراقب از مو حاوی کراتین است که باید قبل از شستن موها از آن استفاده شود. این محصول به منظور بازسازی مو و جلوگیری از شکستگی مو تولید شده و نقش بسیار موثری در تقویت تارهای مو خواهد داشت.

 

 


بیشتر بخوانید: 5 اشتباه بزرگ در مورد شامپوها


شامپو کراتینه ​Art Natural Organ Oil Shampoo with Keratin

بعد از استفاده از این شامپو نه تنها از کراتین موجود در آن استفاده می کنید بلکه از خواص سایر روغن های طبیعی مانند روغن آرگان و روغن مراکشی نیز بهره مند خواهید شد. ترکیبی از این روغن ها و کراتین به خوبی می تواند مواد مغذی و تقویت کننده را به فولیکول مو برساند.

 


 

 

 

شامپو کراتینه Ever Straightening Brazilian Keratin Therapy

اگر احساس می کنید کراتین به تنهایی نمی تواند سلامت موهایتان را تامین کند از محصولی استفاده کنید که از روغن نارگیل نیز در آن استفاده شده است. این محصول یکی از شامپوهای بسیار عالی با قدرت نرم کنندگی بالاست و از روغن نارگیل طبیعی و روغن آووکادو در ساخت آن استفاده شده است.

 


بیشتر بخوانید:شامپوی خوب چه ویژگی هایی دارد؟!


شامپو کراتینه It’s a 10 Haircare Miracle Shampoo Plus Keratin​

این محصول دارای کراتین بالایی بوده و مانع از شکستگی موها خواهد شدو به عنوان یک محصول بسیار عالی برای موهای آسیب دیده از حرارت است. اگر به طور مداوم از وسایل حرارتی برای حالت دادن به موهایتان استفاده می کنید بهتر است استفاده از این شامپو کراتینی را در روند مراقبت از موهایتان قرار دهید.

 

منبع: زیبامون

 

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

3 دیدگاه

  1. نادیا on

    سلام میخوام بدونم چجوری میشه از محصولات شما خریداری نمود و اگر مشاوره تلفنی بخواهم به چه شماره ای زنگ بزنم
    ممنون

    • سلام
      ما فروش محصول نداریم معرفی این محصولات صرفا جهت اطلاع رسانی و آشنایی شما می باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version