چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 28 مرداد به دنیا آمده ای تولدت مبارک! اگر در حال حاضر به مسئولیت هایی که بر دوش تان است، فکر می کنید و احساس می کنید که در آنها غرق شده اید، نگران نباشید زیرا همه چیز به زودی تغییر خواهد کرد. در اواخر ماه مهر شما زمان بیشتری برای استراحت و به دست آوردن انرژی دوباره خود پیدا خواهید کرد. به زودی یاد می گیرید که در شرایط استرس زا چگونه کمک و حمایت های لازم را دریافت کنید، اما این را هم از یاد نبرید که تمام تلاش های امروز شما در آینده ای نزدیک به کمک تان خواهد آمد. اگر چه از این فاصله که شما ایستاده اید، دیدن نور امید در انتهای راه سخت است اما شرایط در آنجا که انتظارش را ندارید، به بهترین نحو تغییر خواهد کرد.

فروردین

 امروز آرام و قرار ندارید و نمی توانید به خوبی تمرکز خود را حفظ کنید. رفتار دیگران نیز بی هیچ دلیلی روی مخ تان است. اگر افراط کنید، این احساس ناراحتی در شما افزایش می یابد و منجر به عصبی شدن تان می شود. بنابراین قبل از این که نسبت به مسائل عکس العمل نشان دهید، خوب درباره آنها فکر کنید و جوانب را در نظر بگیرید تا دچار سوتفاهم نشوید. این احساس ناخوشایند را با احترام و مهربانی جایگزین کنید. شما ذاتا فرد پر حرفی هستید اما حرف زدن امروز برایتان کمی سخت شده است. نترسید و قدم اول را بردارید تا باقی چیزها خود به خود اتفاق افتند.

اردیبهشت

شما باید برای رسیدن به خواسته هایتان بجنگید و امروز روز عمل است. حال که خوب در مورد شرایط حاضر تحقیق و بهترین راه را انتخاب کرده اید، باید وارد عمل شوید. نگران نباشید انرژی و توان شما برای این کار فراوان است. احساس یک آتشفشان در حال فوران را دارید، به غرایز خود اعتماد کنید و دست به کار شوید. بدون هیچ دلیلی گذشته تلخ به سراغ تان می آید که ممکن است رابطه عاطفی شما را تحت تاثیر قرار دهد. بهتر است از هر آنچه زمان حال شما را به گذشته تلخ تان وصل می کند، دوری کنید. در حال حاضر از تصمیم گیری های بزرگ خودداری کنید.
خرداد

امروز حس و حال جنگیدن برای اهداف تان را ندارید. حتی اگر فردی با شما مخالفت کرد، به او اهمیت نمی دهید و راه خود را می روید. شما قادرید با کلام خود در هر جنگی پیروز شوید بنابراین به جای جنگیدن، از راه عقل و منطق وارد شوید. با دقت به ایده های طرف مقابل تان گوش دهید و مطابق آنها عمل کنید. این یک مسابقه نیست بلکه گفتگویی دوستانه است. بین شما و شریک زندگی تان مشکلاتی بوجود آمده و برای این که او را به حرف بیاورید، باید تلاش زیادی کنید. بهتر است با گفتگو ترس های طرف مقابل تان را از بین ببرید.

تیر

به غرایز خود افتخار کنید. به پرندگان زخمی کمک و در مکالمه های گروهی شرکت کنید. برای نجات حیوانات نیز کاری انجام دهید. سعی

Comments are closed.