رنگ موی مشکی پرکلاغی از انواع رنگ موهای اسپرت محسوب می شود که در بین خانم ها و دختر خانم ها علاقه مندان زیادی دارد . این رنگ مو درخشندگی و جذابیت خاصی را به پوست صورت خانم ها می بخشد. 

رنگ مو مشکی پرکلاغی از انواع رنگ موهای خنثی است که با انواع طیف رنگ های پوست و رنگ چشم مطابقت دارد. 

دوام این مدل رنگ مو زیاد است و اگر رنگ موهای شما پرکلاغی است و تمایل دارید ظاهر و چهره ای بدون نقص داشته باشید بهتر است از غلیظ ترین آرایش چشم ها نظیر آرایش چشم اسموکی استفاده کنید. همچنین برای آرایش لب هایتان نیز می توانید از انواع رنگ رژلب ها استفاده نمایید. اما بهترین انتخاب برای رنگ موی مشکی، رژلب قرمز بولد است که می تواند حتی بدون آرایش چشم هم یک آرایش کامل و زیبا باشد. 

فرمول ترکیب رنگ موی مشکی پرکلاغی

 

  • رنگ موی C1 یا رنگ موی N1 : به اندازه ۱۰۰ میل
  • واریاسیون آبی : ۱۰ میل (در صورتی که میخواهید انعکاس آبی بیشتر به چشم بیاید میتوانید میزان واریاسیون را بیشتر نمایید و حتی بلاعکس عمل نمایید.)
  • واریاسیون نقره ای : ۲۰ میل
  • اکسیدان شماره ۱

توجه: این رنگ دوام بسیاری داشته و از جمله رنگ هایی می باشد که تا ۶ ماه برروی موهایتان می ماند و در صورتی که قصد عوض کردن رنگ موهایتان را داشتید باید از ریمور استفاده نمایید. 

 

تصاویر رنگ مو مشکی پرکلاغی

 

رنگ مو مشکی پر کلاغی با تن آبی

رنگ مو مشکی

مشکی کردن موها

 

بیشتر بخوانید

نکات طلایی برای رنگ کردن حرفه ای مو در خانه

راهکارهای موثر برای پاک کردن رنگ مو در خانه

معرفی جدیدترین رنگ موهای سال ۹۸ و ۲۰۱۹

فرمول ترکیب رنگ مو زیتونی تیره

فرمول ترکیب رنگ مو قهوه ای شکلاتی

روش استفاده از واریاسیون برای زیباتر شدن رنگ مو

فرمول ترکیب رنگ موی شکلاتی دودی

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version