داشتن موهایی درخشان و زیبا یکی از رازهای زیبایی برای خانم ها است. در این مقاله به شما دو ماسک مو طبیعی برای درخشان و براق کردن مو هایتان معرفی می کنیم. با ما همراه شوید

 

چند ماسک موثر برای درخشان شدن موها

 

ماسک روغن زیتون برای درخشان و براق شدن مو

۲عدد تخم مرغ را با هم خوب هم بزنید.

۶ قاشق غذاخوری روغن زیتون را اضافه کرده و هم بزنید تا کاملا یکدست شود.

این مخلوط را روی مو های تان قرار داده و ماساژ دهید. سپس مو ها را با یک کلا پلاستیکی پوشانده و بعد از ۳۰ دقیقه مو های تان را بشویید.

 

ماسک عسل برای ابریشمی و براق شدن موها

عسل یکی دیگر از درمان های موثر خانگی برای براق شدن موها است .  رطوبت  موها را حفظ میکند. همین باعث براقی و نرمی مو می شود.

دو قاشق غذا خوری  عسل را در دو فنجان آب گرم  مخلوط کنید. در یک بطری اسپری بریزید. بعد از شامپو، به موها اسپری کنید. به آرامی پوست سر را  به مدت پنج دقیقه  ماساژ دهید بعد از ۱۵ دقیقه  با آب گرم بشوئید. یک بار در هفته این کار را انجام دهید 

 

ماسک روغن نارگیل برای درخشان شدن مو

این ماسم مو نیازی به ترکیب و درست شدن ندارد. فقط کافی است مقداری روغن نارگیل را کف دست هایتان ریخته و موهای تان را به ان آغشته کنید. بهتر است این کار را شب قبل از خواب انجام دهید و صبح روز بعد مو های تان را بشویید.

 

منبع: seemorgh.com

 

بیشتر بخوانید:

شامپوهای نرم کننده، ماسک مو و سرم مو چه زمانی باید استفاده شوند؟

ماسک های خانگی و طبیعی برای رشد سریع موها

درمان ریزش مو با ماسک تخم مرغ و سدر

ماسک حنا برای درمان همه مشکلات موهایتان

ماسک صاف کننده مو

ماسک های طبیعی برای تقویت موهای آسیب دیده

آموزش رنگ کردن موها با حنا +ترکیبات مختلف حنا

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version