مدل لباس مجلسی دخترانه بلند

لباس مجلسی بلند دخترانه از انواع مدل لباس های رسمی و شیک است و شما می توانید از بین طرح های متنوع این مدل لباس طرحی مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید. لباس مجلسی های بلند دخترانه در انواع طرح های آستین دار و بدون آستین موجود هستند و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری پوشیده داشته باشید بهتر است از مدل لباس مجلسی های پوشیده و بلند استفاده کنید.
لباس مجلسی بلند به شما ظاهری رسمی می بخشد و این مدل لباس برای خانم های جوانی که تمایل دارند شیک پوش و جذاب تر به نظر برسند می تواند یک انتخاب ایده آل و مناسب باشد.

 

 

مدل لباس مجلسی کار شده دخترانه ۹۷

 

مدل لباس مجلسی گلدار

مدل لباس مجلسی زنانه شیک و خاص

مدل لباس مجلسی پوشیده دخترانه

 

مدل پیراهن شب گیپور و کار شده

مدل لباس مجلسی زرشکی دخترانه ۹۷

 

مدل پیراهن مجلسی ساده و پوشیده دخترانه

 

مدل لباس مجلسی زنانه آستین دار

 

مدل پیراهن مجلسی بلند و شیک دخترانه

 

مدل لباس مجلسی براق و ساده

 

 مدل لباس مجلسی دخترانه

 

مدل لباس مجلسی بلند, لباس مجلسی شب

 

مدل لباس مجلسی گیپور بلند

بر اساس ساختار و فورم ظاهر باید چه مدل لباس و با چه رنگی را بپوشید :

*اگر سینه‌های بزرگی دارید:

لباس‌های با مدل دکلته و‌ یقه‌های کشیده را توصیه می‌کنیم ، و لباس شب تان آستین نداشته باشد بهتر است و‌یا اگر مایل هستید که آستین داشته باشد بهتر است که آستین خیلی کوتاهی داشته باشد .

* اگر شما دارای شکم هستید :

از لباس‌های با جنس ساتن ،و ابریشم بپرهیزید زیرا به علت جنس خاصی که دارند شکم شما را بزرگتر نشان می‌دهد . و بهتر است از لباس‌های راسته استفاده کنید و همچنین لباس‌های خیلی چسبان را نپوشید زیرا به شما ظاهر بدی می‌دهد .

* اگر قد بلندی ندارید :

اگر قد بلندی ندارید اما می‌خواهید لباسی بپوشید که شما را قد بلند نشان دهد ، بهتر است از لباس‌های دکلته و کمی بلند استفاده کنید تا از لحاظ قدی بلندتر جلوه کنید اما‌یادتان لباس تان بیش از حد نیز بلند نباشد زیرا‌یک ظاهر بد را به شما می‌بخشد .

* اگر دارای باسن بزرگی هستید: لباسی بپوشید که دارای‌یک رنگ واحد باشد و چندین رنگ با ‌یکدیگر نباشند . از پوشیدن دامن‌های خیلی بلند و‌یا خیلی کوتاه نیز بپرهیزید .

 

مدل موی مناسب برای انواع فرم یقه لباس مجلسی زنانه

مدلهای جدید و متنوع لباس مجلسی مخمل

جدیدترین لباس مجلسی قرمز 

مدل پیراهن کوتاه و اسپرت دخترانه

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

2 دیدگاه

  1. سلام مدل لباسهایی که در سایتتون گذاشتین از کجا میشه تهیه کرد ؟

Leave A Reply

Exit mobile version