روز ولنتاین نزدیک است. آیا برای طراحی ناخن هایتان در روز عشق فکری کرده اید؟ طراحی ناخن ولنتاین یکی از موارد ضروری برای آرایش شماست که سبب می شود در روز ولنتاین زیبا به نظر برسید و از همه نظر بدرخشید. 

اگر به دنبال ایده های جذاب و جدید برای طراحی ناخن در ولنتاین هستید حتما مدل های زیبایی را که در این بخش گردآوری کرده ایم را مشاهده کنید.

طراحی ناخن مخصوص روز ولنتاین یا سپندارمذگان

لاک قرمز رنگ نه تنها مناسب روز های سرما و زمستان است بلکه همخوانی زیادی با روز عشق دارد. درواقع با انتخاب این رنگ لاک می توانید با یک تیر چند نشان بزنید. 

طراحی ناخن با لاک قرمز و قلب برای ولنتاین

مدل های شیک و جدید طراحی ناخن ولنتاین

دیزاین ناخن با لاک قرمز و مشکی برای روز عشق

 این رنگ صورتی جذاب و ملایم به خاطر آن اکلیل ها و دانه های براقش یک گزینه مناسب برای این فصل و ملاقات های شام است. برق آن برای شب مناسب است و استایلتان را بسیار شیک می کند. 

دیزاین ناخن برای ولنتاین

لاک رنگ نود (رنگ های کمرنگ شبیه پوست) به راحتی با هر لباسی ست می شود. اگر به دنبال یک استایل ظریف و زیبا هستید این رنگ لاک برای ناخن هایتان پیشنهاد می شود. 

طراحی ناخن ساده و شیک برای روز عشق

اگر به دنبال کمی تنوع و هیجان هستید پیشنهاد می کنیم از برچسب های طرح دار ناخن کمک بگیرید. رنگ پایه را به دلخواه خودتان از رنگ های قرمز، صورتی روشن یا مشکی انتخاب کنید و با لاک های طراحی (سر سوزنی) و برچسب های طرح دار برخی از ناخن هایتان را متمایز تر از بقیه کنید.

طراحی ناخن برای روز ولنتاین

دیزاین ناخن ساده با لاک توسی و صورتی

طراحی ناخن ساده و زیبا با لاک مات

و در نهایت می رسیم به رنگ سال ۲۰۱۹؛ همان مرجانی عجیب و جذاب که می توانید با انتخاب این رنگ برای ناخن جزو اولین  نفراتی باشید که امسال از رنگ مرجانی استفاده می کنند. 

لاک ناخن به رنگ مرجانی

به دلخواه و سلیقه خودتان حتی می توانید برخی از این رنگ ها را با هم ترکیب کنید.

بیشتر بخوانید:

آموزش گام به گام طراحی ناخن در منزل با تصاویر

مدل های خاص طراحی ناخن ویژه زمستان و کریسمس

مدل های زیبای طراحی ناخن برای عروسی و مهمانی

ایده های طراحی ناخن برای روز ولنتاین

آموزش طراحی شیک ناخن مناسب محل کار

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version