با نزدیک شدن به روزهای پاییزی بسیاری از خانم های شیک پوش به دنبال مدها و ترندهای جدید آرایشی هستند تا زیبایی و جذابیت بیشتری در این فصل از سال داشته باشند. طبیعی است که با عوض شدن فصل، مدهای آرایشی هم تغییر می کنند.

در این مطلب مدل های آرایش پاییزی که ترند و پرطرفدار هستند را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم تا با ایده گرفتن از این مدل های جدید و زیبا، آرایشی شیک و جذاب برای فصل پاییز داشته باشید.

 

پوست مرطوب و شاداب

برخلاف سال های گذشته، امسال طراحان سعی در مصنوعی سازی چهره افراد ندارند و پوست طبیعی و شاداب و باطراوت مورد توجه قرار گرفته است. بنابراین باید در فصل پاییز توجه بیشتری به پوست تان داشته باشید و پوست تان را به خوبی مرطوب و آبرسانی کنید.

هنگام آرایش کردن در صورت نیاز، با استفاده از براش لایه بسیار نازکی از کرم پودر را به تمام قسمت های صورت خود بمالید و با استفاده از هایلایتر زیر چشم ها و روی بینی خود را کمی روشن کنید.

پوست درخشان و گونه های گلگلون

برای فصل پاییز گونه های قرمز (به گونه ای که انگار پوست در اثر سرما سرخ شده است) جز ترندهای جذاب برای آرایش پوست است. برای این کار باید رژگونه ها رو بر روی سیب گونه ها بزنید و بعد کمی به سمت بالا محو کنید تا حالت طبیعی برای گونه ها ایجاد کنند.

 

سایه چشم با رنگ های خاص و نئونی

پاییز امسال به جای استفاده از رنگ های تیره برای آرایش چشم به سراغ رنگ های روشن و خاص بروید. برای جذابیت و بیشتر دیده شدن آرایش چشم هایتان، باید از رژلب خنثی و یک لایه ریمل مشکی استفاده کنید.

آرایش چشم اسموکی

اگر شما نیز به این سبک آرایش علاقه دارید یک خط چشم بالای چشم هایتان را بکشید. در ادامه با استفاده از یک سایه دودی در بالای پلک و ترکیب آن با خط چشم ،پلک هایتان را دودی کنید. سپس با استفاده از سایه دودی پایین چشم هایتان را کمی سایه بزنید. در پایان از یک ریمل مشکی برای اتمام آرایشتان استفاده کنید. برای کشیده تر نشان دادن چشم هایتان می توانید سایه را کمی به بیرون چشم ها هدایت کنید.

می توانید با اضافه کردن مقداری سایه براق و درخشان به گوشه داخلی چشم و یا سایه چشم نقره ای و طلایی، زیبایی آرایش چشم دودی یا اسموکی را بیشتر کنید.

البته بهتر است در کنار این سبک از آرایش چشم، سایر قسمت های صورت را طبیعی و لایت آرایش کنید.

 

خط چشم دودی

در فصل پاییز این مدل خط چشم دودی که حالت پخش شده دارد جزو ترندهای آرایشی محسوب می شود. می توانید با مداد پشت چشم هایتان خط چشم بکشید و آن را پخش کنید.

 

آرایش چشم متالیک

سبک آرایش متالیک در فصل پاییز می تواند زیبایی خیره کننده ای برایتان ایجاد کند. با استفاده از رنگ های متالیک و براق چشم هایتان را آرایش کنید و یک آرایش چشم پاییزی و جذاب داشته باشید.

 

خط چشم گرافیکی و رنگی

امسال خط چشم های رنگی به عنوان یکی از پارامتر های مهم شناسایی شده است. به کار بردن خط چشم های رنگی در آرایش صورت نیاز به کمی جسارت دارد.

 

همچنین خط چشم گربه ای جزو مدل هایی است که هیچ وقت از مد نمی رود. پیشنهاد می کنیم دنباله خط چشم تان را کمی بیشتر به سمت بیرون بکشید.

 

مژه های بلند و پرپشت

اگر مژه های بلندی دارید با استفاده از چند لایه ریمل مشکی، از ریشه تا انتهای مژه را به ریمل آغشته کنید تا مژه هایتان بلندتر و پرپشت تر دیده شود. علاوه بر این می توانید با لیفت مژه یا کاشت مژه و یا با استفاده از مژه مصنوعی زیبایی مژه هایتان را چندین برابر کنید.

 

ابروهای طبیعی

اگر می خواهید مطابق با مد آرایشی پاییز امسال پیش بروید باید برای اصلاح ابروهای خود وقت نگذارید و حالت طبیعی ابروهایتان را حفظ کنید تا ظاهری زیباتر و جذاب تر داشته باشید.

رژلب قرمز پررنگ و رژ لب مات

رژلب قرمز پر رنگ و رژلب هایی که دارای تناژ قهوه ای هستند یکی از بهترین گزینه برای آرایش پاییزی خواهند بود. البته هر رژ لبی قرمزی را انتخاب نکنید رنگ آن باید با پوست تان همخوانی داشته باشد. (رژ لب قرمز مناسب پوستتان را انتخاب کنید(

علاوه بر این رژ لب های مات نیز زیبایی و جلوه خاصی به لب ها می دهد. برای جلوگیری از خشک نشدن لب ها مقداری روغن مرطوب کننده لب در ترکیب شان وجود دارد.

لب‌های براق و درخشان

از آنجایی که در ترندهای آرایشی امسال بر طبیعی بودن تاکید دارند آرایش لب با برق لب های درخشان یکی دیگر از ترندهای پرطرفدار برای فصل پاییز هستند که ظاهر براق و طبیعی را برای لب ها ایجاد میکنند.

 

بیشتر بخوانید:

آرایش با رنگ های نئونی، ترند تابستانی سال ۲۰۱۹

ترندهای آرایشی که در سال ۲۰۱۹ مد خواهند بود!

جدیدترین مدل های گیره و سنجاق سر، ترند سال ۲۰۱۹

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version