همه افراد به خصوص خانم ها دوست دارند که همیشه خوشبو باشند و یک عطر خاص با رایحه ای بی نظیر داشته باشند که دیگران آنها را با آن رایحه به یاد بیاورند. در واقع عطرها  احساسات درونی و شخصیت شما را نشان می دهد و اعتماد به نفس تان را افزایش می دهد.

قبل از خرید عطر به دقت ویژگی‌های آن بخوانید و بررسی کنید. رایحه‌های به کار رفته در عطرهایی که قبلا خریداری کرده‌اید و به نظر شما خوشبو بوده‌اند را بررسی کنید و برای خرید عطر و ادکلن جدید خود به دنبال همین رایحه‌ها باشید.

در این مطلب بهترین عطرهای زنانه با رایحه های ملایم و ماندگاری بالایی دارند برایتان فراهم کرده ایم تا راحت تر بتوانید عطر مورد علاقه تان را انتخاب کنید.

 

معرفی بهترین عطرهای زنانه با رایحه ملایم و ماندگار

عطر زنانه لالیک لامور – Laliqe L`amour

عطر Laliqe L`amour با رایحه ملایم و شیرین خود میتواند انتخاب بسیار خوبی برای مصرف روزانه خانم های جوان و شاداب باشد و با رایحه ملایم خود توانسته نظر بسیاری از خانم های سخت پسند را به خود جلب کند.

نت های تشکیل دهنده این عطر زنانه در ابتدا شامل گل رز ، ترنج ، بهارنارنج و در نت میانی شامل یاسمن ، یاسمن بزرگ گیا ،گل مریم و در نت پایانی شامل مشک ، سدر و چوب صندل میباشد . عطر لالیک لامور از ماندگاری بالایی برخوردار است.


عطر زنانه «فراکاس» از «رابرت پیگه»

Robert Piguet یکی از برندهای قدیمی و معروف فرانسه است که در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد. عطر زنانه فراکاس از کمپانی رابرت پیگه، ترکیبی از گل مریم، گل یاس و یاسمن است که ترکیبی رمانتیک، لطیف و به یادماندنی دارد. این عطر با رایحه ملایم و شیرین برای تمام فصول سال قابل استفاده است و ماندگاری و پراکندگی بوی بسیاری خوبی دارد. از این ادوپرفیوم خوش بو، بوی بی نظیر چوب و گل به مشام می رسد.

 


عطر زنانه «لاو استوری» از «کلوهه»

عطر زنانه لاو استوری از برند کلوهه یکی از خوشبوترین و رمانتیک‌ترین عطرهای موجود در بازار است که بدون شک هر خانمی باید در خانه داشته باشد. این عطر ترکیبی از رایحه‌های دلنشین شکوفه‌های پرتقال و نتی از گل‌های یاس است. بوی آن در عین حال کمی نیز تلخ و صابونی مانند است. با گذر زمان مشک اضافه می‌شود و شیرینی ملایمی ایجاد می‌کند و همزمان با این تغییر، بوی گل عطر پررنگ‌تر می شود که لطافت و حس زنانگی بیشتری نیز ایجاد می‌کند. این عطر به علت داشتن رایحه خنک و شیرین بیشتر برای فصول گرم سال قابل استفاده است و ماندگاری متوسطی دارد.

 


عطر زنانه« بلومینگ بوکه» از «میس دیور» – Blooming Bouquet 

عطر زنانه« بلومینگ بوکه» از میس دیور در سال ۲۰۱۴ با رایحه ای ملایم و شیرین به بازار عرضه شد. وقتی این عطر را روی پوست و محل نبض یا لباستان اسپری می‌کنید، به‌سرعت متوجه بوی پرتقال ماندارین سیسیلی می‌شوید. پس از مدتی، نت‌های میانی با وجود هلو، زردآلو، گل رز و گل صدتومانی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این ترکیب میوه‌ای و شیرین، شادی و نشاط را برای شما و اطرافیانتان به ارمغان می‌آورد. عطر بلومینگ بوکه برای فصول گرم سال قابل استفاده است و ماندگاری و پراکندگی بوی متوسطی دارد.


عطر زنانه «لا ویه است بله» از «لانکوم» – La Vie Este Belle 

عطر زنانه «لا ویه است بله» از برند فرانسوی  لانکوم ترکیب فوق‌العاده عالی از بوی سوسن و زنبق و نعناع هندی است که رایحه‌ای شادی‌انگیز، فریبنده و بسیار خوشایند دارد. «لا ویه است بله» به معنی «زندگی زیباست» عطری است گرم و شیرین با رایحه‌ای گل‌دار، میوه‌ای و خوراکی. رایحه وانیل، نعنا هندی، گل یاس، زنبق و شکوفه پرتقال به کار رفته در آن همچنین رایحه تلخ بادام به راحتی در میان ترکیباتش قابل حس است.

برای فصول سرد سال قابل استفاده است و اگر می خواهید عطرتان ماندگاری و پراکندگی بوی بسیار خوبی داشته باشد این عطر را به شما پیشنهاد می کنیم.

 


عطر زنانه «میدنایت رومنس» از «رالف لورن» – Midnight Romance 

میدنایت رومنس از برند رالف لورن عطری است نیمه شیرین و نسبتا گرم بر پایه رایحه میوه تمشک و حس لطیف گل‌ها. رایحه ابتدایی عطر با بوی شاداب و کمی وانیلی مانند از میوه تمشک آغاز می‌شود. با گذر زمان و با قوی‌تر شدن وانیل عطر کمی گرم‌تر و شیرین‌تر شده و رایحه گل صدتومانی نیز به جمع روایح اضافه می‌شود که تغییر ایجاد شده باعث زنانه‌تر شدن و جذاب‌تر شدن عطر گشته و کاراکتر بیشتری نیز به رایحه می‌دهد.

این عطر برای تمام فصول سال مناسب است و ماندگاری متوسطی دارد.

 


عطر زنانه «ولوت ارکید» از «تام فورد» – Velvet Orchid 

یکی از زنانه‌ترین روایحی که می‌توان در میان عطرهای موجود در بازار پیدا کرد به ولوت ارکید برند تام فورد تعلق دارد. رایحه اولیه این عطر تلفیقی از ترنج، نارنگی و عسل است. در نت میانی عطری از شکوفه پرتقال، گل یاس استانبولی، گل رز ، ارکیده سیاه، مگنولیا، گل سنبل و نرگس به چشم می‌خورد و در نت انتهایی و پایه نیز بوی چوب صندل و وانیل دارد.

این عطر رایحه گرم و شیرین دارد و برای فصول سرد سال مناسب است همچنین ماندگاری و پراکندگی بوی بسیار خوبی دارد.

 


عطر زنانه فلاور بمب از ویکتور اند رلف – Viktor & Rolf Flowerbomb

عطر زنانه ویکتور اند رلف فلور بمب درست همانند نام خود انفجاری از گل های رنگارنگ و خوشبو می باشد . این محصول که با خود تازگی ، انرژی ، تحرک و گرمای خاصی را به ارمغان می آورد با رایحه ای باور نکردنی و فوق العاده دوست داشتنی تمام احساسات شما را برانگیخته کرده و دارای رایحه شیرینی و تازه ای از ترنج و چای سبز در نت اولیه ، گل یاسمن، رز، ارکیده و شکوفه پرتقال در نت میانی و نعناع هندی و مشک در نت پایانی می باشد.

عطر زنانه فلاور بمب دارای رایحه گرم و شیرین است و ماندگاری و پراکندگی بوی بسیاری خوبی دارد.

 


عطر زنانه ورساچه برایت کریستال – VERSACE Bright Crystal

عطر ادکلن ورساچه برایت کریستال عطری است با رایحه ملایم و شیرین که بهترین انتخاب برای فصول گرم سال می باشد و با طراحی الماس گونه درپوش خود به یکی از جذاب ترین طراحی های سال های اخیر تبدیل گشته است.

وقتی Bright Crystal را روی پوست و محل نبض یا لباستان اسپری کنید، به‌سرعت متوجه بوی میوه یوزو، انار و نت‌های آبی خواهید شد. نت‌های میانی از ترکیب گل ماگنولیا، نیلوفر آبی و گل صدتومانی چینی تشکیل‌شده‌اند. نت های میانی از مشک، چوب ماهون و عنبر تشکیل‌شده‌اند.


عطر ادکلن شنل کوکو مادمازل از کوکو شنل-Chanel Coco Mademoiselle

عطر ادکلن شنل کوکو مادمازل از کوکو شنل عطری است  زنانه و محبوب همه. این عطر شگفت انگیز با رایحه ملایم و شیرین و با ترکیباتی منحصر به فرد از گل ها و میوه های بسیار دلپذیر ، ماندگاری بسیار بالا و میزان پراکنندگی عالی که دارد توانست عنوان بهترین عطر را در ۳ سال پیاپی به خود اختصاص دهد.


عطر ادکلن لایت بلو سان از دلچه گابانا -Dolce Gabbana Light Blue Sun

عطر زنانه لایت بلو سان از برند دلچه و گابانا عطری است ملایم و شیرین. این عطر منحصر به فرد دارای روایحی همچون عنبر، مشک، سدر سفید، بامبو، گل رز، گل یاس، لیمو و سیب هست. اگر دوست دارید عطر و ادکلن تازه ای را امتحان کنید اما از عطر و بوی گل خسته شده اید، عطر لایت بلو می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

 

بیشتر بخوانید:

معرفی عطرهای زنانه قیمت مناسب با رایحه عالی

خوشبوترین عطر و ادکلن های زنانه پاییزی

چکار کنیم تا ماندگاری عطرمان بیشتر شود؟

عطرهای زنانه مورد علاقه آقایان

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

3 دیدگاه

Leave A Reply

Exit mobile version