با فرارسیدن ماه‌های سرد سال بیشتر از هر زمان دیگری استفاده از کرم مرطوب کننده حیاتی به نظر می‌رسد. فرقی نمی کند پوستتان چرب یا خشک باشد به هرحال نیاز دارید تا برای رهایی از خشک شدن پوست و گاها خارش های آزاردهنده و پوسته پوسته شدن پوستتان به کرم های مرطوب کننده روی بیاورید. البته به شما توصیه می کنیم تا برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک روی پوستتان استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان همیشه جزو اولویت های روتین مراقبت از پوست باشد. 

طریقه درست استفاده از مرطوب‌کننده‌ها هم به این صورت است که بعد از شستشوی صبح و شب خود به مدت ۳ دقیقه مرطوب‌کننده را روی پوستتان بمالید تا کاملاً جذب پوستتان شود. به‌علاوه فراموش نکنید که در طول روز هم از مرطوب‌کننده استفاده کنید. 

 

کرم مرطوب کننده باید حاوی چه موادی باشد؟

با اینکه انتخاب مرطوب‌ کننده مناسب برای پوست خشک واقعا گیج‌ کننده به نظر می‌رسد، اما رعایت این نکته ساده می‌تواند این انتخاب را به کار بسیار راحتی تبدیل کند. در هنگام خرید کرم مرطوب کننده به فهرست عناصر تشکیل دهنده محصول را با دقت بخوانید و مطمئن شوید که عناصر فعال و مهم مانند لانولین، گلیسیرین، اوره و وازلین در آن وجود دارد.  

همچنین  روغن هایی مانند روغن نارگیل، کره شیا، کره کاکائو، روغن جوجوبا، روغن marula، روغن macadamia و squalane  جز بهترین روغن های تشکیل دهنده در کرم های مرطوب کننده هستند. 

فراموش نکنید که یک کرم مرطوب‌کننده استاندارد علاوه بر رنگ و بوی مطبوع و جذب سریع پس از ماساژ با دست قابلیت پاک شدن سریع پس از شست‌وشو و عدم ایجاد ظاهر چرب در پوست پس از مصرف را نیز دارد. 

 

معرفی بهترین کرم های مرطوب کننده در بازار

 

در ادامه چند کرم مرطوب کننده که در بازار کیفیت خوبی دارند برایتان معرفی کرده ایم. 

 

کرم مرطوب کننده «کدلی» (Caudalie) 

 

روغن انگور قرمز به کار رفته در کرم مرطوب کننده «کدلی» (Caudalie)، حسابی پوستتان را تغذیه می‌کند و با یک آب‌رسانی عمیق پوست تشنه‌تان را سیراب و به آن جلا می‌بخشد.  

 

کرم مرطوب کننده BIODERMA

کرم مرطوب‌کننده «سن سی بیوفرت» بیودرما به‌واسطهٔ عصاره‌های آووکادو و کانولا بهترین مرطوب و ترمیم‌کننده برای پوست حساس به‌خصوص در فصول سرد سال به شمار می‌رود. این محصول علاوه بر رطوبت‌رسانی به پوست از آن در برابر اشعه‌های مضر آفتاب هم حفاظت و به کاهش التهابات پوستی و قرمزی و خارش‌های ناشی از آن نیز کمک می‌کند.  

 

کرم مرطوب کننده  LA ROCHE POSAY

 

 

اگر پوستی خشک و آکنه‌ای دارید مجبورید مرطوب‌کننده‌ای انتخاب کنید که عارضه آکنه را تشدید نکند. کرم مرطوب کننده برند LA ROCHE POSAY  مرطوب‌کننده‌ای سبک و فاقد چربی می باشد که برای پوست‌های حساس و آکنه ای مناسب می باشد. این محصول علاوه بر این که پوستتان را مرطوب نگه می‌دارند سبب آب‌رسانی مناسب نیز می‌شود. 

 

کرم مرطوب کننده سیکالفت از برند Avene

 

مرطوب‌کننده «سیکالفت» شرکت فرانسوی «اون» مناسب برای پوست های حساس و ملتهب و پوسته پوسته است.  کافی است یک‌لایه از آن را روی پوستتان بمالید، چند لحظه منتظر بمانید و سپس جادوی آن را به چشم خود ببینید. 

 

کرم مرطوب کننده QV

 

شرکت QV یکی از معدود برندهایی است که از گلیسیرین در ساخت محصولاتش استفاده می‌کند. مرطوب‌کننده QV برای پوست‌های خشک تا خیلی خشک در نظر گرفته شده است. 

 

کرم مرطوب کننده دست Herbacin 

 

کرم هرباسین به‌دلیل جذب بسیار بالایش انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده روزانه است. با استفاده از این کرم می‌توانید از پوست‌تان در برابر خشکی‌های ناشی از فصل حفاظت کنید.  

 

کرم مرطوب کننده پرطرفدار نیوآ

نیوآ سافت کرمی ۳ منظوره است که برای دست، ‌بدن و صورت مناسب است. این کرم نرمی پوست را تجدید کرده و پوست را مرطوب می‌کند. کرم نیوآ حاوی روغن جوجوبا و ویتامین E است و اثربخشی بسیار بالایی دارد. 

 

شما هم اگر از کرم مرطوب کننده ای استفاده می کنید و از آن راضی هستید در قسمت نظرات آن را معرفی کنید.

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version