آرایش بی نقص صورت مستلزم استفاده از وسایل و مواد آرایشی مناسب و با کیفیت بالا است. یکی از مهمترین این مواد کانسیلر است که این روزها کاربرد آن ها در ویدیوهای مختلف آرایشی در شبکه های اجتماعی مشاهده می شوند.

کانسیلرها درواقع کرم‌پودرهای فشرده روشن یا رنگی هستند که می توان از آنها قبل یا بعد از کرم پودر استفاده کرد و نواقص و تیرگی های چهره و جوش ها را رفع کرد.

 

بیشتر بخوانید: کانسیلر چیست؟ نحوه استفاده از کانسیلر متناسب با فرم صورت

 

در ادامه این مطلب تعدادی از کانسیلرهای موجود در بازار که قیمت مناسبی دارند و علاوه بر قیمت از کیفیت خوبی هم برخوردارند حضورتان معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

کانسیلر نوت NOTE

NOTE FULL COVERAGE LIQUID CONCELEAR

این کانسیلر حاوی روغن آرگان و ویتامین E و پروتئین سویا می باشد که همین ترکیبات باعث رطوبت رسانی به دور چشم میش و سفت شدن پوست و کاهش چین و چروک دور چشم می شود. همچنین از پوست دور چشم در برابر اشعه رادیکال آزاد محافظت میکند

این کانسیلر کاور متوسطی دارد. اگه دور چشمتان خشک باشد، کمی پوست دور چشم را خشک می‌کند و در کل آبرسانی بالایی ندارد و در حد متوسطی عمل می کند. 
قیمت ۶۰ تومن


 کانسیلر ال ای گرل L.A.GIRL

L.A. Girl Pro Conceal HD Concealer


این کانسیلر به علت مایع بودن، راحت روی پوست پخش می شود و پوشش خوبی دارد. از ویژگی های خوب این کانسیلر می توان به فرچه انتهایی آن اشاره کرد که به کمک آن می توانید مقدار لازم از مواد مورد نظر را روی پوست خود آرام و راحت بکشید.  
قیمت ۲۰ تومان.


کانسیلر آنتی ایج میبلین

Maybelline New York Instant Anti Age Concealer 

کانسیلر آنتی ایج میبلین یکی از محبوب ترین کانسیلرها در دنیا شناخته شده است. این کانسیلر دارای فرمولاسیون فعال هلوکسیل بوده که به تدریج و به مرور زمان سبب از بین رفتن لکه ها و خطوط اطراف چشم می شود. این کانسیلر غنی شده با مواد ضد چروک و روشن کننده بوده که علاوه بر کارایی یک کانسیلر مطلوب خاصیت لیفتینگ نیز دارد و برای پوشانندگی خطوط اطراف چشم و لب بسیار مناسب بوده و پوست را نرم و لطیف می کند. بافت نرم و سبک دارد و سیاهی و خطوط زیر چشم را به طور کامل پوشش می دهد. 

اپلیکاتور این کانسیلر کار با آن راحت کرده است اما از یک طرف این اسفنج باعث می شود که مقدار زیادی از کانسیلر به خورد اسفنج برود.

قیمت ۱۰۰تومان


کانسیلر اسنس

EssenceStay All Day

کانسیلر اسنس حاوی رنگدانه های قوی برای یکدست کردن نقاط تیره و روشن پوست صورت و بخصوص تیرگی دور چشم ها، لک و جای جوش کاربرد دارد. این کانسیلر بافت کرمی و نرم دارد و کار با آن بسیار آسان است. کانسیلر اسنس ماندگاری بالایی دارد که تقریباً تا ۱۶ ساعت ثابت می ماند. و هیچگونه احساس سنگینی و خستگی بر روی پوست به وجود نمی آورد. 

قیمت ۳۰ تومان


کانسیلر افینیتون میبلین

MAYBELLINE AFFINITONE FOUNDATION

کانسیلر افینیتن میبلین، دارای بافتی سبک و نرم است که بدلیل داشتن رنگدانه‌های طبیعی، رنگ پوست را تغییر نداده و فقط باعث روشن‌تر شدن آن می‌گردد همچنین باعث ماسیدگی روی پوست نمی شود. به وسیله این کانسیلر، میتوان پف دور چشم، خستگی و تیرگی پوست را پوشش داد و محو کرد. 

قیمت ۷۵ تومان

 


کانسیلر کاپریس

 CAPRICE EFFET MAGIQUE CONSEALER

کانسیلر کاپریس دارای بافت سبک و نرم، ضدچروک، ضد پف و تیرگی می باشد. این محصول زیبایی طبیعی چهره شما را بازگردانده و عیوب پوست را توسط یک لایه نازک با پوشش بسیار بالا پنهان و سطح آن را صاف می کند.

مناسب برای پوشاندن عیوب کوچک پوست ( جوش – جای جوش – خال – لک ) و همچنین تیرگی و پف زیر چشم به صورتی طبیعی و با ظرافت است. قابل استفاده بر روی نواحی تیره پوست، خطوط ریز و نشانه های خستگی بوده و ظاهری آرام و طبیعی به پوست می بخشد. 

قیمت : ۹۵ تومان

 


کانسیلر هلثی میکس بورژوا

Bourjois Healthy Mix Concealer

با استفاده از کانسیلرهلتی میکس بورژوییس یا  بورژوا به هیچ وجه ردی از استفاده کانسیلر بر پوست شما دیده نشده و تنها اثری که دیده می شود، بر طرف شدن نواحی تیره و در نتیجه افزایش شفافیت دور چشم است. به علاوه این محصول آبرسان است و فرمولاسیون بدون چربی آن باعث تنفس پوست می شود. 

قیمت : ۶۱ تومان


کانسیلر مایع بی یو BeYu

 

کانسیلر لایت رفلکتینگ بیو با پوشانندگی موثر و ترکیبات بازتابنده نور، چین و چروک های سطحی پوست را پوشانده و پوست را یکدست و هموار می کند

کانسیلر  BeYu مدل Light Reflecting  علاوه بر ماندگاری بالایی که دارد ضد التهاب و ضد عفونی کننده است که با توجه به رنگ های طبیعی که دارد می تواند مورد استفاده آقایان هم باشد 

قیمت ۹۲ تومان

گردآوری: مجله شبره

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version