با توجه به کوچک بودن کشوها و کمدها در خانه های امروزی و کم بودن فضا، استفاده بهینه از فضای آنها اولویت دارد. برای استفاده حداکثری از فضای کشو و کمدها و همچنین مرتب بودن داخل آنها پیشنهادهای جالبی داریم با ما همراه باشید.

ایده های کاربردی برای نظم دادن به کشوها و کمدها

نظم دادن به کشوها

برای ساماندهی کشوها می‌توانید از ابزارهای ساده استفاده کنید؛ مثلا جعبه‌های مقوایی بهترین گزینه هستند. برای این کار می‌توانید جعبه‌های کفش را کنار هم و مرتب در کشو بچینید و لباس‌ها را بر اساس نوع‌شان دسته بندی و مرتب کنید. اگر جعبه کفش ندارید، با مقوا مکعب‌های ساده بسازید و آنها در کشوها قرار دهید.

مرتب کردن کشو لباس زیر

برای مرتب کردن کشو لباس زیر می توانید از لوله های پی وی سی برش خورده استفاده کنید. این کار کمک می کند همه لباس زیرها جلو چشمتان باشد و براحتی از بین آن ها انتخاب کنید. رنگ کردن لوله ها کشوی شما را بازهم جذاب تر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: شستن لباس زیر راه و رسم دارد

کشوهای دراورها جای چندانی برای جا دادن لباس ها ندارند. اگر لباس ها را به طور نامرتب در این کشوها و قفسه ها قرار دهیم، فضا از آن چیزی که هست هم کمتر خواهد شد. بنابراین، سعی کنید همه لباس ها را به طور مرتب تا کنید و از جلو تا عقب کشو با نظم بچینید.

 

سبدهای پلاستیکی با ارتفاع کم و فضای زیاد که در شکل های گوناگون در پلاستیک فروشی ها فروخته می شوند نیز راهکار مناسبی برای سازمان دهی کشوها به شمار می روند.

 

همچنین می توانید با استفاده از جداکننده های چوبی به کشوهای خود نظم ببخشید.

به جای خریدن جعبه های جواهر متنوع، می توانید از قالب های یخ استفاده کنید و به راحتی به کشوها نظم بدهید.

 

مرتب کردن لوازم آرایش

 

 

بیشتر بخوانید: ایده های خلاقانه برای نظم دادن به میز آرایش

 

نظم دادن به کمدها

برای نظم دهی به کمد می توانید از باکس های پارچه ای برای کمد استفاده کنید. بهتر است که باکس ها یک رنگ و یک اندازه باشند.

 

چیدمان وسایل داخل کابینت و کشوهای آشپزخانه

برای مرتب سازی داخل کشوها می توانید این نظم دهنده های داخل کشو را از پلاسکوها تهیه کنید. نسبت به اندازه کشو سایز بندی های مختلفی دارد.

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version