خط چشم‌ها انواع مختلف دارند و هر نوعی برای موقعیت خاصی مناسب است. خط چشم دنباله دار به شما یک چهره جذاب می‌دهد و باعث می‌شود که زیبایی چهره شما چندین برابر شود. اما این اتفاق زمانی خواهد افتاد که خط چشم شما درست و دقیق کشیده شود و خط چشمی که کج یا نامتقارن و یا ناهماهنگ با فرم چشمان شما باشد ممکن است حتی باعث بدتر شدن ظاهر شما شود.

اما کشیدن خط چشم دنباله دار بسیار دشوار است و همین موضوع می‌تواند دلیلی باشد برای این که خانم‌ها از کشیدن این مدل خط چشم پشیمان شوند. اما با کمک ترفندهایی که به شما آموزش می دهیم می توانید در چهار مرحله این یک خط چشم زیبا و دنباله دار بکشید و در مهمانی ها بدرخشید. تمرین و تکرار لازمه یاد گرفتن خط چشم است.

 


بیشتر بخوانید: مدلهای مختلف خط چشم و آموزش کشیدن خط چشم


 

مسیر خط چشم را مشخص کنید

برای کشیدن خط چشم دنباله‌دار شما باید از خط چشم مایع استفاده کنید و انواع مدادی و پودری در این نوع به کار شما نمی‌آید.

برای کشیدن خط چشم دنباله دار، روبروی آینه بنشینید و مستقیم به آن نگاه کنید.

ابتدا مسیر خط چشم را با کمک نقطه‌هایی مشخص کنید سپس این نقطه‌ها را به هم وصل کنید. این نقطه‌ها محل شروع و پایان خط چشم و مسیر آن را مشخص می‌کنند.

فراموش نکنید که برای هر دو چشم این کار را انجام دهید و نقاط را دقیقا قرینه هم علامت بزنید.


دنباله را دنبال کنید

حال که مسیر خط چشم شما مشخص شد نوبت به وصل کردن این نقطه ها می رسد.

قلموی خط چشم را بردارید و با یک خط کمرنگ گوشه خارجی چشم را به نقطه‌ای که در مرحله قبل علامت زده‌اید متصل کنید، این کار را برای هر دو چشم و به شکل کاملا قرینه انجام دهید. تبریک می‌گوییم، شما در این مرحله بخش مهم و دشوار کار را انجام داده‌اید.


خط چشم دنباله دار را ضخیم‌تر کنید

پس از مشخص کردن خط اصلی با قلمو، نوبت به ضخیم‌تر کردن خط می‌رسد. این که خط چشم شما چقدر ضخیم یا نازک باشد تا حد زیادی بستگی به سلیقه و سبک آرایشی شما دارد اما باید برای این کار فرم چشم‌ها را در نظر داشته باشید

سعی کنید در ضخیم کردن خط زیاده روی نکنید چون ممکن است دچار خطا شوید و تمیز کاری این خطا وقت زیادی را از شما بگیرد (البته برای تمرین و آزمون و خطا شما مجاز هستید که همه روش‌ها را امتحان کنید).

تمیزکاری را انجام دهید

برای این کار شما به یک گوش پاک کن نوک تیز مخصوص آرایش چشم نیاز دارید. این گوش پاک کن را داخل محلول پاک کننده آرایش چشم فرو ببرید و نقاط اشتباه را با آن پاک کنید و لبه‌های خط چشم دنباله‌دار خود را تیز و تمیز کنید. پس از این کار ممکن است کمی کثیفی در اطراف خط چشم مشاهده شود که آن را هم می‌توان با کمی کانسیلر پاک کرد. یک برس ظریف بردارید و به کانسیلر مایع آغشته کنید و دور خط چشم خود را با آن کاملا پوشش دهید تا یک خط چشم دنباله دار حرفه‌ای و زیبا داشته باشید.

برگرفته از: redmag.ir

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version