جی جی حدید مدل معروف ۲۴ ساله به یک سبک خاص و جذاب آرایش می کند که تقریبا می‌توان گفت با دیگر سلبریتی ها کمی متفاوت است. شکی نیست که جی جی حدید زیبایی طبیعی دارد اما استایل این ستاره دنیای مد جذاب و منحصر بفرد است به طوری که الهام بخش بسیاری از افراد و حتی طراحان مد و فشن بوده است. آرایش او از پوست درخشان گرفته تا آرایش لب‌ دراماتیک، همیشه نگاه‌ها را به سمت خود خیره می‌کند و مانند اجرای یک نمایش زیبا روی صحنه قدم برمی‌دارد.

جی جی حدید ، سلبریتی و مدل بسیار جوان و از فرشته‌های معروف برند ویکتوریا سکرت که سبک آرایش صورت و بهترین آرایش‌های او را در ادامه خواهید دید.

اگر احساس می کنید که آرایش صورتتان تکراری شده است و به یک تغییر نیاز دارید می توانید از سبک آرایش جی جی حدید ایده بگیرید. با ما همراه باشید.

لب های قرمز

جی جی حدید به رژ لب قرمز علاقه زیادی دارد و ثابت کرده است که زدن یک رژ لب خیلی قرمز و جیغ اصلا ایده بدی نیست. رژ قرمز به تنهایی می تواند آرایش شما را تغییر دهد. فقط کافیست یک سایه چشم ساده با کمی اکلیل و ریمل بزنید و در نهایت رژ لب قرمز ظاهر شما را از این رو به آن رو می کند. فقط به این نکته توجه کنید که رژ لب قرمز متناسب با رنگ پوست تان را انتخاب کنید.

سایه چشم ملایم

جی جی حدید معمولا از سایه چشم های ملایم و رنگ پوست استفاده می کند. از سایه های صورتی مایل به دودی تا رنگ موکا، همگی رنگ های مورد استفاده جی جی هستند. بهتر است که یک بار هم که شده این سبک از آرایش چشم را امتحان کنید تا برای همیشه عاشقش شوید. پشت پلک هایتان از یک سایه ملایم استفاده کنید و آرایشتان را با خط چشم مشکی کامل کنید.

هایلایتر طلایی

جی جی علاقه زیادی به استفاده از هایلایتر در آرایش صورتش دارد و در واقع عنصر آرایش او محسوب می شود. علت این امر این است که او بیشتر دوران کودکیش را در سواحل مالدیو گذرانده است و به این سبک آرایش تابستانی علاقه دارد.

ابرو های پهن

جی جی با مد کردن ابروهای طبیعی و پهن ظاهر جدیدی بین طرفدارانش ایجاد کرده است. در واقع جی جی حدید به داشتن ابروهای طبیعی و پهن معروف است. ابروهای طبیعی به معنای واقعی صورت شما را خاص می کند و حتی اگر چند سال دیگر عکس هایتان را ببینی احساس خوشایندی به شما دست می دهد زیرا طبیعی ترین ظاهرتان را حفظ کرده اید.

 

بیشتر بخوانید:

آموزش آرایش صورت به شیوه ادل خواننده معروف

ترفندهای آرایشی ساده و کاربردی که از آن بی خبرید!

بیوگرافی تیلور سوئیفت، خواننده معروف آمریکایی + تصاویر

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version