به طور منظم پوستتان را پاکسازی کنید

اولین قدم برای زیبا به نظر رسیدن داشتن پوست خوب و درخشان است. به همین منظور پوست خود را به طور منظم با اسکراب های خانگی پاکسازی کنید و سلول های مرده پوست را از بین ببرید. این عمل را می‌توانید در حمام و با ماساژهای ملایم روی پوست انجام دهید. بهترین فایده‌ی پاکسازی پوست، جوانسازی پوست و از بین بردن منافذ پوست است. 

ابروهای خود را تمیز کنید

ابروهای تمیز شده باعث زیباتر دیده شدن چشمانتان می‌شود. اگر ابروهایتان خیلی نازک و کم پشت است، شب‌ها از سرم‌ رشد ابرو استفاده کنید.

 

از ماسک های آبرسان و مرطوب کننده استفاده کنید

صورت خود را با کرم‌های مرطوب کننده و ماسک های خانگی آبرسانی کنید، هم باعث درخشش بیشتر پوستتان می‌شود و هم آن‌را جوان نگاه می‌دارد. 

استفاده از ضد آفتاب را هیچگاه فراموش نکنید.


بیشتر بخوانید: آموزش تصویری آرایش چشم با پلک افتاده


برای داشتن یک آرایش طبیعی، ابتدا به پوستتان مرطوب کننده بزنید

سیاهی دور چشم را بپوشانید

برای پوشاندن لکه‌ها یا سیاهی دور چشم، می‌توانید از کانسیلر استفاده کنید.  اما باید مراقب باشید زیاد از کانسیلر استفاده نکنید، فقط برای مناطقی از پوست که لکه یا ایرادی دارد از آن استفاده کنید. برای محو کردن سیاهی زیر چشم، با انگشتانتان کانسیلر را روی قسمت‌های تیره به آهستگی بمالید. 

پوست خودر ا زیرسازی کنید

از یک کرم پودر خیلی خوب همرنگ پوست خود استفاده کنید تا لکه ها و نقطه های قهوه ای را بپوشاند. اگر پوست صاف و بدون لکی دارید سعی کنید از یک کرم سبک تر استفاده کنید.

رژگونه بزنید 

استفاده از رژگونه‌هایی با رنگ گرم یا صورتی و هلویی جلوه ظریف و طبیعی به صورت می‌دهد. این کار فقط کمی به صورت شما رنگ و لعاب می دهد اما زیبایی خاص به چهره شما خواهد داد.


بیشتر بخوانید: آموزش آرایش چشم طبیعی و ساده برای مبتدی ها با تصاویر


فرمژه و ریمل بزنید

با فرمژه مژه هایتان را فر کنید تا بلندتر و پرتر به نظر بیاید. در صورت تمایل می توانید به مقدار خیلی کم از ریمل استفاده کنید. (از ریمل بدون خورده‌مژه تنها برای تیره کردن مژه‌ها و جدا ساختن آنها از هم استفاده کنید.) 

ابروها را با برس ابرو به سمت بالا بکشید و حالت دهید

 

 سایه چشم اضافه کنید

از رنگ سایه‌ای که کمی از رنگ پوست شما تیره‌تر است، استفاده کنید. سایه را پشت پلک تا مژه‌ها بکشید. مطمئن شوید که زاویه گوشه‌های سایه مشخص نباشد تا آرایش تان طبیعی جلوه کند.

 

 رژ لب ملایم استفاده کنید

برای لب هایتان از رژ لب ملایم یا برق لب استفاده کنید که درخششی به لب هایتان بدهد. 

برای داشتن لب هایی زیبا و خوش رنگ همیشه هفته ای دو بار در حمام لب هایتان را اسکراب کنید و از مرطوب کننده لب یا وازلین استفاده کنید.

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version