قرمز رنگی است که تقریبا همه افراد دوست دارند و میتواند خیلی جذابیت داشته باشد. پوشیدن لباس قرمز نشان دهنده جسارت و اعتماد به نفس بالا در افراد می باشد.  این رنگ که جزو رنگ های گرم محسوب میشود در مواقعی که قصد دارید جلوه خاصی داشته باشین بهترین انتخاب است.

برای ست کردن پالتو قرمز، اولین توصیه این است که از رنگ قرمز خالص و روشن استفاده نکنید چون این رنگ بیش از اندازه جلب توجه می‌کند. پیشنهاد می کنیم از تن‌های تیره‌تر قرمز مثل زرشکی و قرمز اخرایی استفاده کنید.

بهتر است برای ست کردن پالتو قرمز، اصلا به رنگ مکمل آن که رنگ سبز است فکر نکنید. این رنگ ظاهری بسیار نامناسب به استایل شما خواهد داد. به طور کلی هر رنگ گرم دیگری کنار قرمز باعث می‌شود بیش از حد رنگی به نظر برسید.

بهتر است به جای سبز از طیف‌های آبی و رنگ‌های سرد استفاده کنید که معمولا با یک شلوار جین آبی با طیف متوسط و یا یک شال آبی آسمانی کامل می‌شود.

اگر می‌خواهید رنگ قرمز پالتوی شما زیباتر دیده شود از رنگ‌های خنثی مانند مشکی یا خاکستری در کنار آن استفاده کنید که مناسب فصل زمستان هستند.

 

نمونه استایل و تیپ دخترانه با پالتو قرمز

 

ست کردن پالتو قرمز

استایل زمستانی با پالتوی قرمز

ست پالتو قرمز با شلوار طوسی

ست پالتو قرمز با شلوار جین

ست پالتو قرمز با بلوز طوسی

پالتو قرمز با شلوار مشکی

چطور پالتو قرمز رو ست کنیم؟

ست کردن پالتو قرمز با بوت بلند مشکی

ست پالتو قرمز با کفش سفید

پالتو قرمز با شلوار چرم

ست کردن پالتو قرمز با شلوار کرم

لباس قرمز با چه رنگ هایی ست میشه؟

 

بیشتر بخوانید:

مدل شلوار چهارخونه ترند پاییزی امسال و روش ست کردن آن

راهنمای ست کردن پالتوی کرم و نسکافه ای

اصول ست کردن لباس با رنگ کرم و بژ

ایده های اصولی برای ست کردن لباس جین

راهنمای ست کردن لباس با رنگ سبز

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

1 دیدگاه

Leave A Reply

Exit mobile version