رنگ کرم از انواع رنگ های روشن و پرطرفدار است و اغلب افراد از این رنگ زیبا برای لباس های مجلسی و لباس های رسمی و لباس های راحتی و … استفاده می کنند.

هنگام ست کردن رنگ ها توجه داشته باشید که تیرگی و روشنی در ترکیب آن ها مهم است و افراد خوش استایل همیشه به این نکته توجه می کنند. رنگ کرم را می توانید با رنگ های هم خانواده اش ست کنید مثل قهوه ای، سفید یا شیری ، البته صورتی و قرمز هم پیشنهادهای خوبی هستند که در خانواده رنگ های مکمل کرم قرار می گیرند. آبی هم از جمله رنگ هایی است که در کنار کرم زیبا به نظر می رسد.

رنگ های خنثی بهترین پیشنهاد برای ست کردن با انواع رنگ ها هستند، سفید ، سیاه ، خاکستری و قهوه ای معمولا با همه رنگ ها قابل ست کردن هستند و می توانید با خیال راحت آن ها را در کنار کرم به کار ببرید.

 

ست کردن لباس کرم با رنگ سفید و شیری

یکی از اولین گزینه هایی که هنگام ست کردن لباس با رنگ کرم یا بژ در نظر گرفته می شود استفاده از رنگ سفید است. به کار گیری رنگ سفید و رنگ کرم در کنار هم یک استایل مینیمال به شما می دهد. شما می توانید تیپ تان را با کیف و کفش شیری یا قهوه ای کامل کنید.

 

ست کردن لباس کرم با رنگ آبی و شلوار جین

رنگ آبی هم از آن دسته رنگ هایی است که با رنگ کرم به خوبی ست می شوند و یک استایل جوان و سرزنده به شما می بخشد. به عنوان مثال می توانید مانند تصویر زیر مانتو کرم و شلوار جین و بلوز سفید یا بلوز آبی را با هم بپوشید و یک استایل شیک داشته باشید.

 

ست کردن لباس کرم با رنگ قهوه ای و مشکی

رنگ قهوه ای و مشکی از آن دسته رنگ هایی است که با همه رنگ ها از جمله کرم و بژ به خوبی ست می شوند بنابراین می توانید بدون نگرانی از این رنگ ها در استایلتان استفاده کنید.

 

ترکیب رنگ لباس کرم با صورتی کمرنگ

در ست لباس کرم با صورتی در نظر داشته باشید از صورتی هایی استفاده شود که به کرم متمایل شود و خیلی کمرنگ باشد.

 

ست کردن لباس کرم با رنگ قرمز و زرشکی

ست لباس کرم با رنگ قرمز زیبا می شود .البته این به تن رنگ ها هم بستگی دارد. ترکیب رنگ کرم با قرمز تیره یا زرشکی به شما یک استایل جذاب میدهد.

 

ست کردن لباس کرم با رنگ سورمه ای

یکی از گزینه های اصلی برای ست کردن لباس کرم، استفاده از رنگ سورمه ای است. به خصوص آقایان بسیار از این رنگ استفاده می کنند.

 

ست لباس کرم با رنگ سبز

 

 

بیشتر بخوانید:

روش های ست کردن بلوز یا شومیز با دامن / مدل های جدید

ایده های اصولی برای ست کردن لباس جین

راهنمای ست کردن لباس با رنگ سبز

نحوه ست کردن لباس و مانتو با دامن پلیسه دار

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version