امروزه در سراسر دنیا همه زنان خواهان داشتن سینه هایی سفت ،بزرگ و زیبا هستند و کوچکی و افتادگی سینه ها مشکلی آزار دهنده برای زنان محسوب می شود. داشتن سینه هایی با اندازه معقول و مناسب، باعث می شود که خانم ها حس بهتری نسبت به ظاهر خود داشته باشند. 

اگر فکر می کنید که داشتن سینه های بزرگتر، جذابیت شما را بیشتر می کند، روش هایی وجود دارد که می توانید این ایده را عملی کنید. یکی از روش های خانگی و بدون عارضه استفاده از روغن خراطین است.

روغن خراطین روغنی کاملا طبیعیست که از نوعی کرم خاکی به نام “ایزینیا فتیدا”در لابراتوارهای مجهز و پیشرفته داروسازی استخراج و تهیه می شود. این روغن حجیم کننده ای قوی جهت حجیم نمودن اندام هایی نظیر سینه ،باسن ،لب ،گونه ها و آلت تناسلی مردان می باشد. 

روغن خراطین به شما کمک می کنند تا سایز سینه هایتان را به راحتی و بدون هیچ گونه عارضه ای با هزینه ای بسیار پایین افزایش دهید.


بیشتر بخوانید: خواص روغن خراطین/ روش تشخیص روغن خراطین اصل


طریقه مصرف روغن خراطین برای افزایش سایز سینه چگونه است؟

ابتدا باید سینه هایتان را با آب و صابون به خوبی بشویید تا منافذ پوست باز شود و کاملا تمیز شود . پس از شستن پوست، به آرامی و به مدت ۱۰ دقیقه شروع به ماساژ سینه هایتان کنید به حدی که رنگ پوست به قرمزی برسد. 
حال چند قطره از روغن خراطین را برروی سینه ها بریزید و شروع به ماساژ آرام کنید تا روغن کاملا جذب پوست شود ، زمان ماساژ حداقل ۵ و حداکثر ۱۰ دقیقه باشد و روزی دو بار انجام شود.

بعد از انجام دادن مرحله بالا یک پارچه تمیز را با آب سرد خنک کرده و بر روی قسمت هایی که ماساژ داده اید بگذارید تا روغن جذب شده زیر پوست تثبیت شود. 

 


بیشتر بخوانید: تاثیر شگفت انگیز روغن خراطین در افزایش حجم عضلات صورت و بدن


روش ماساژ سینه ها برای استفاده از روغن خراطین

 

  1. جهت افزایش سایز سینه ها ماساژ را با ایجاد فشار قوی توسط کف دستتان و روی مرکز سینه‌ها شروع کنید.
  2. ماساژ اطراف سینه را از بیرون و به سمت داخل دنبال کنید. اطمینان حاصل کنید که دست‌های خود را از بیرون بدن خود به سمت وسط و مرکز بدن تان حرکت می‌دهید این طرز حرکت به شکل گرفتن صحیح سینه‌ها در طول زمان کمک می‌کند. حرکت را با بیست تکرار در هر ست انجام دهید. 
  3. حرکت را عوض کرده و این بار دست‌ها را زیر بازو‌ها قرار داده و از زیر بازوان به سمت بالا و رو به جهت مرکز بدن و داخل ماساژ را ادامه دهید. این حرکت به پیشگیری از افتادگی سینه‌ ها کمک کرده و در بهبود افتادگی پستان‌ها نیز موثر است. حرکت را در بیست تکرار ادامه دهید.
  4. از هر دو دست برای گرفتن و بلند کردن سینه به سمت بالا و جلو استفاده کنید و حرکت را برای هر سینه تان در بیست تکرار انجام دهید. 
  5. مجددا از کف دست هایتان برای القای فشار روی سینه‌ها استفاده کنید، با این تفاوت که این بار فشار کمتری وارد کرده و از حرکت دادن سینه‌ها به طرف بالا یا داخل بپرهیزید. این مرحله به بازگشت بافت‌های پستان به مرحله آرامش کمک می‌کند. حرکت را در بیست تکرار انجام دهید. 

مدت اثربخشی روغن خراطین

از هفته دوم استفاده از روغن خراطین ، نتایج به وضوح قابل رویت است. با مشاهده اولین تاثیرات به مصرف ادامه دهید تا به هدف نهایی خود دست یابید. حداکثر مدت زمان استفاده ۲ الی ۳ ماه است که شما را به نتایج دلخواهتان خواهد رساند. 

برگرفته از setare.com

 

بیشتر بخوانید:

درمان افتادگی سینه ها با حرکات ورزشی و روش های طبیعی

چند حرکت ورزشی تاثیرگذار برای بزرگ کردن سینه ها

عادت هایی که موجب افتادگی سینه ها می شوند

روشهایی برای بزرگ کردن سینه با داروهای گیاهی

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

1 دیدگاه

  1. با سلام خدمت دوستان عزیز
    جهت بزرگ کردن سایز سینه در بانوان مصرف گیاه قاصدک بسیار مفیده
    اما با توجه به اینکه ریشه قاصدک و مخصوصا دمنوش آن بسیار تلخ هستند، می تونید کپسول ریشه رو تهیه و به راحتی مصرف کنید
    طبق اصول علمی مصرف پودر ریشه بسیار موثر تر از عصاره یا دمنوش است.

Leave A Reply

Exit mobile version