یکی از لباس‌های پرطرفدار زنانه در دنیای مد، لباس مجلسی مشکی است . لباس مجلسی مشکی یکی از انتخاب های ایده آل و مناسب برای اکثر خانم هاست زیرا اندام شما را کشیده تر و لاغر تر نشان می دهد و نقص های اندام شما را پنهان می کند و باعث جذابیت بیشتر شما در مجالس می شود.

در ادامه جدیدترین مدل های پیراهن مشکی زنانه و دخترانه را برایتان فراهم کرده ایم. امیدواریم برایتان مفید باشد.

لباس مجلسی مشکی

لباس مجلسی مشکی یکی از انتخاب‌های ایده آل برای اکثر خانم هاست که طرفداران زیادی دارد، زیرا مشکی یک رنگ کلاسیک و زیبا است.

لباس مجلسی لمه مشکی

اگر به دنبال ترکیب های جسورانه ای هستید می توانید از رنگی مشکی در کنار رنگ های همچون زرد، طیف های مختلف رنگ سبز، نارنجی، آبی و صورتی استفاده کنید. این رنگ ها ظاهر پرانرژی تری به تیپ شما می بخشند. البته حواستان باشد که انتخاب این رنگ ها را با توجه به رنگ پوست و سایزتان انجام دهید.

جدیدترین مدل های لباس مجلسی

معمولا لباس مجلسی مشکی از مد نمی‌افتد و برای همه نوع پوست ایده آل می‌باشد و خانم‌ها می‌توانند در هر سنی که قرار دارند با خیال راحت از آن استفاده کنند.

لباس مجلسی برای مادر عروس و مادر داماد

 

دیگر ترکیب جالب توجه و مطمئن، ترکیب مشکی و سفید است. این ترکیب کلاسیک هیچوقت از مد نمی افتد. این دو رنگ در صورت ترکیب با رنگ طلایی گزینه ای بسیار خوب برای روزهای گرم بهاری و تابستانی بشمار می رود.

مدل لباس مجلسی با دامن پلیسه

لباس مجلسی گیپور و کار شده

مشکی در کنار طلایی ترکیبی رویال و لاکچری می سازد که برای زنان بالای ۳۰ سال بهترین گزینه بشمار می رود. این ترکیب در تلفیق با رنگ کرم ظاهری بسیار گرم تر می یابد که آن را برای مهمانی های شبانه بسیار مناسب می کند.

لباس مجلسی مشکی بلند

لباس مجلسی مخمل مشکی

لباس گیپور مشکی بلند

لباس مشکی اندام شما را کشیده تر و لاغر تر نشان می دهد و نقص های اندام شما را پنهان می کند و باعث جذابیت بیشتر شما در مجالس می شود.

مدل لباس مجلسی مشکی با گل های سفید

 

لباس مجلسی حریر مشکی

مدل لباس شب گیپور مشکی

 

بیشتر بخوانید:

۳۷ مدل لباس مجلسی کوتاه جدید و جذاب

کالکشن جدیدترین مدلهای لباس مجلسی ۲۰۱۸

مدل لباس مجلسی دخترانه بلند و شیک ۹۷

مدلهای جدید و متنوع لباس مجلسی مخمل

لباس مجلسی دخترانه برای پرنسس های کوچولو

جدیدترین مدل لباس مجلسی اروپایی 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version