ادکلن های زنانه این ویژگی را دارند که دارای تنوع رایحه و مواد تشکیل دهنده است. این ادکلن ها را برندهای معتبرعطرساز، از سراسر دنیا، و با استفاده از میوه ها و گیاهان و دیگرمواد معطر، تولید کرده و به زیبایی در شیشه هایی شیک و زیبا عرضه می کنند. برای فصل بهار، برندهای معتبر دست به کار شده و چند ادکلن معتدل بهاری برای خانم ها طراحی و عرضه کرده اند، که چند نمونه آن را در اینجا می بینید.

–  پرفیومز د مارلی ملیورا

این عطریکی از دو محصول جدید برند پرطرفدار  برند مارلی است که در اواخر سال ۲۰۱۲ وارد بازار شد. این محصول یکی از چالش برانگیزترین محصولاتی است که جهان عطر تا بحال به چشم خود دیده است،  چرا که شروعی وانیلی دارد و کاملا شیرین و درمیانه با رایحه بسیار مطبوع چوب و کاملا مدیریت شده و معتدل  ادامه می یابد و در پایان طولانی خود با خطی به ملایمت یلانگ و رز قدرت خود را به رخ همگان می کشد.

این ادکلن اولین کار زنانه برند مارلی است و کاملا می توان آنرا شایسته حضور در کنار دیگر محصولات عالی این برند دانست.

 

–  گرلن آیدیل ادو تویلت

یکی از قدیمی ترین افرادی که در زمینه عطرسازی در جهان نام و نشانی دارد و سال هاست  به برند گرلن وفادار مانده،  Thierry Wasser است که با الهام گرفتن از رز بلغارستانی توانست رایحه ای بسیار عجیب و در خور تحسین ایجاد کند و همگان را انگشت به دهان نگاه دارد .

این محصول بسیار پرفروش،  با طراحی شیشه بسیار استثنائی و خارق العاده و همچنین رایحه ای بسیار ماندگار با پخش بوی بسیار پرفضا و دلچسب توانست در همان روزهای اول ارائه آن به بازار سلیقه بسیاری از طرفداران دیگر برندها را به سمت خود هدایت کند.

این محصول در سال ۲۰۱۱ توسط خانه طراحی برند گرلن طراحی و تولید و به فروش رسید.

– شالیمار اینیتیال با منگوله صورتی

شالیمار اینیتیال لئو نسخه ای جدید از ادکلن شالیمار از برند کهنه کار گرلن است که با ظاهری متعهد به سبک زیبای این محصول قدیمی در سال ۲۰۱۲ به جهانیان معرفی شد. رایحه مرکباتی شالیمار لئو طراوت و تازگی به آن بخشیده است، اما در عین حال بوی گُلی و وانیلی توانسته شیرینی زنانه این محصول را حفظ کند.

ترنج، پرتقال، گریپ فروت در کنار بهارنارنج، آغاز مرکباتی لئو را شکل می دهند. نت میانی کاملا گُلی است و زنبق نقش اصلی را در آن ایفا می کند. رز، فریزیا، یاس، گل برف و سنبل دیگر ترکیبات حاضر در این نت هستند. در نت پایه نیز وانیل حضور خود را اعلام می کند و دانه تونکا نیز به صورت برجسته ای آن را همراهی می کند.

 

 

 

منبع: مد آنلاین

 

 

* چه “عطر و ادکلنی” بخریم

* روشهای تشخیص عطر و ادکلن اصل از تقلبی

* خوشبو ترین عطرهای زنانه برای بهار ۹۴

 

 

Leave A Reply

Exit mobile version