خانه‌های کوچک امروز علاوه بر محدودیت جا، محدودیت انتخاب وسایل را هم ایجاد می‌کنند اما با کمی هوش و به خرج دادن سلیقه نه‌تنها می‌توانید خانه‌تان را زیبا کنید بلکه حتی با نصب یک آینه در جای مناسب، باعث بزرگ‌تر به نظررسیدن فضای خانه‌تان شوید.

 

دیواری از آینه

اگر در دکوراسیون نشیمن خانه خود یک دیوار خالی دارید حتماً لازم نیست این دیوار را با تابلو پر کنید. می توانید  تعداد زیادی آینه کوچک را کنار هم قرار دهید که این کار هم فضا را بزرگ تر نشان خواهد داد و هم پر نور تر.

آینه کنسول

آینه کنسول برای اتاق نشیمن و پذیرایی بسیار مناسب است. حتی می توانید از فضای راهرو هم برای گذاشتن آینه کنسول استفاده کنید. فقط باید سعی کنید مطابق با سبک مبلمان و دکور خانه نوع و جنس آینه و کنسول را انتخاب کنید.

آینه دکوراتیو

آینه های دکوراتیو یکی از جدیدترین مدل های کاربرد آینه در دکوراسیون داخلی است. از آنجایی که این مدل آینه روی دیوار نصب می شوند و معمولا کل فضای دیوار از کف تا سقف را پوشش می دهند تاثیر زیادی در بزرگ تر نشان دادن فضای خانه دارند.

این آینه ها در عین حال که به خانه‌تان رنگ و لعاب می‌دهد، می‌تواند با انعکاس نور باعث روشن شدن فضا شود.

آینه قدی

اگر فضای کمی برای نصب آینه دارید، این آینه با حاشیه جزو بهترین انتخاب‌هاست.

می‌توانید سر تا پایتان را در آن ببینید و کاربردی است.

مناسب برای همه‌جا و حتی محیط‌های رسمی مثل اتاق کار.

آینه خورشیدی

اگر فضای زیادی برای نصب قاب و دیوارکوب‌های دیگر ندارید و می‌خواهید با آسان‌ترین راه به بهترین وجه از فضای موجود استفاده کنید، این آینه که شبیه خورشید است، به شما کمک می‌کند.

به اندازه تزیینی بودنش کاربردی نیست اما اگر در ارتفاع مناسبی نصب شود، می‌توانید به خوبی از آن استفاده کنید.

منبع : salamat.ir

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version