نگاهی به اعم لباس‌هایتان بیاندازید. معمولا چه رنگی می‌پوشید؟ نگاهی به مطلب زیر بیاندازید و اطلاعات داده شده در آن را با شخصیت خود مقایسه کنید.

خاکستری
شما فرد خیلی خوشحالی نیستید. حداقل این پیامی است که به یگران مخابره می‌کنید. برای جبران سعی کنید به لباس خاکستری خود کمی رنگ‌های روشن و جذاب بیافزایید.

مشکی
اگر اهل پوشیدن رنگ سیاه هستید برعکس باید گفت که شخصیت روشنی دارید. شما نمی‌توانید متعادل باشید. یا باید همه چیز داشته باشید یا هیچ چیز! شخصیت شما بسیار مقتدر است.

نقره‌ای
شما از ثبات شخصیتی برخوردارید. سبک زندگی شما متعادل است. ورزشکارید و تغذیه مناسبی دارید. اطرافیان از شما چهره مثبتی در ذهن دارند.

قرمز
اگر رنگ مورد علاقه شما قرمز است یعنی فردی پر انرژی و خون گرم هستید. در عین حال بسیار شجاعید و دوست دارید حقیقت را اثبات کنید.

طلایی
اعتماد به نفس شما بالاست و انسان خلاقی هستید. در نگاه دیگران موفقید و در مهمانی‌ها این شمایید که می‌درخشید.

نارنجی
شما دوست دارید در زندگی‌تان تغییرات قابل توجهی‌ای ایجاد کنید. تصویری که اطرافیان از شما در ذهن دارند فردی مشتاق است که به فرصت‌های جدید با دیدی باز نگاه می‌کند.

سبز
سبز گاهی با بدشانسی هم قافیه می‌شود. با این حال این رنگ همچنان نشانه سلامت و هماهنگی است. اگر شما رنگ سبز را می‌پسندید یعنی سبک زندگی هماهنگ با این رنگ را دارید.

زرد
شما فردی خوش مشرب و الهام بخشید. در یافتن دوست و موقعیت‌های کاری انسان خوش شانسی هستید.

صورتی
رنگ صورتی رنگ دخترانه نیست بلکه رنگ سلامت و جوانی است. اگر معمولا صورتی می‌پوشید یعنی شما فرد صادقی هستید که به طور طبیعی دیگران را به خو جلب می‌کنید.

بنفش
اگر این رنگ را برای پوشش می‌پسندید یعنی در یک مرحله گذرا از زندگی قرار دارید. از نظر اطرافیان این رنگ نشانه استرس عاطفی در شماست. اگر بنفش را انتخاب می‌کنید سعی کنید حتما آن را با رنگ دیگری مخلوط کنید.

قهوه‌ای
قهوه‌ای منعکس کننده ماهیت و سادگی است. اطرافیان شما گمان می‌کنند شما فردی با ثبات و جدی هستید و این موضوع برای شما اطمیان خاطر می‌آورد.

سفید
سفید حس خلوص و کمال را القا می‌کند. در نگاه اطرافیان شما فرد کاملی هستید.

آبی
آبی رنگ طراوت، آرامش و بی‌خیالی را منتقل می‌کند. شمایی که این رنگ را معمولا می‌پوشید روح خود را جوان نگه داشته‌اید و دیگران این موضوع را حس می‌کنند.

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version