لباس چرم در استایل زمستانی

لباس چرم، این قابلیت را دارد که ظاهر شما را از یک استایل غیر رسمی به رسمی تبدیل کند . کت و پالتو چرم، بدون توجه به سن، استایل و فرم بدن، همیشه انعطاف پذیر بوده و می توان آن را با لباس های دیگر پوشید. چه برای خرید یکی از آنها حقوق یک ماه خود را داده باشید چه کت چرم ارزان قیمتی خریده باشید، به هر حال همیشه می توانید آن را برای مراسم های مختلف بپوشید

شنل

یکی دیگر از راههای نشان دادن قدرت زنان استفاده از شنل در ترند پاییز و زمستان ۲۰۱۹ است. زیرا شنل ها احساس سوپر قهرمان ،پرنسس و…. را به خوبی القا می کنند.

 

لباس های چهارخانه در استایل زمستانی

برندهای مختلفی مثل ورساچه در نمایش‌های مد خود از پارچه‌های رنگارنگ چهارخانه استفاده کرده اند. بنابراین شما هم می‌توانید با استفاده از این طرح در جدیدترین مدل‌های لباس زمستانی خود استایلی چشمگیر داشته باشید که در عین حال کلاسیک و رسمی هم هست.

 

طرح های پوست حیوانات

طرح‌های پوست حیوانات در حال حاضر از محبوب‌ترین سبک‌ها و ترندهای مدل‌های لباس زنانه است که در پاییز امسال بسیار پرطرفدار بوده و در زمستان نیز همچنان پرطرفدار خواهد بود.


بیشتر بخوانید: بهترین لباس هایی که میتوانید با شلوار پلنگی ست کنید


پالتوهای اور سایز

کت و شلوار

پاییز و زمستان ۲۰۱۹ زمان پوشیدن کت و شلوار است مخصوص به سبک و سیاق دهه ۹۰ . وقتی هوا رو به سردی می رود استفاده از آنها فوق العاده است.

 

بوت های شل

بوت‌های شل چیز جدیدی در دنیای مد نیستند و از سال‌ها پیش در اشکال و مدل‌های مختلف وجود داشته‌اند. این بوت‌ها می‌توانند زیبایی و جذابیت خاصی به استایل زمستانی شما بدهند.

 


بیشتر بخوانید: پاییز و زمستان امسال چه شلوارهایی مد هستند؟


اکسسوری های زمستانی

 

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version