مدل مو گوجه ای یکی از فرم های کلاسیک آرایش موهاست که هیچ گاه از مد نمی افتد و برای همه سنین مناسب است. این مدل مو به اکثر فرم های صورت می آید و برای زمان هایی که وقت کافی برای رسیدگی به موهایتان را ندارید عالی است.

مدل مو گوجه ای به حالت های مختلفی مانند بالای سر، روی گردن، گوجه ای خرگوشی و ترکیب شده با بافت و… بسته می شود فقط کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید. این مدل مو برای مراسم های رسمی و غیررسمی مناسب است و وقت چندانی هم نمی گیرد. فقط کافی است موهایتان را با یک کش بالای سرتان به شکل دم اسبی ببندید سپس آن را بپیچانید و در نهایت با یک کش دیگر محکم کنید.

اگر مو‌های بلندی دارید، شانس با شماست، زیرا می‌توانید مدل‌های متنوع تری از مدل گوجه‌ای را امتحان کنید. به عنوان مثال یکی از این مدل ها، مدل گوجه‌ای شلوغ است. برای این منظور لازم نیست که موهایتان را صاف کنید، اگر موهایتان کمی حالت داشته باشد، بهتر است. از طرف دیگر نباید آن را سفت ببندید، اگر موهایتان شل و شلوغ و بی نظم باشد، توجهات بیشتری را به سمت خود جلب خواهد کرد.

 

نکته: اگر حجم موهایتان کم است می توانید بعد از بستن موها به شکل دم اسبی مانند تصویر زیر از یک پروتز مو یا جوراب استفاده کنید تا حجم موهایتان بیشتر نشان داده شود.

 

بیشتر بخوانید:

جدیدترین مدل موهایی که در سال ۲۰۱۹ پرطرفدار هستند

۵ مدل موی ساده و شیک مناسب مهمانی

مدل موهای مناسب برای موهای کم پشت

آموزش تصویری چند مدل موی دخترانه مناسب مهمانی

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version