پوست صورت ما همواره در معرض انواع آلودگی‌ها قرار دارد، بنابراین مراقبت از آن یک کار بسیار مهم تلقی می‌شود. امروزه روش‌های مراقبت پوست مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها فیشال صورت است. در این مطلب به معرفی کامل فیشیال، نحوه‌ی انجام آن، انواع آن و مزایای آن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

فیشال چیست؟

شاید شما هم چیزی به اسم فیشیال را شنیده‌باشید و بدانید چیزی مربوط به اسکین کر بوده اما همچنان برایتان سوال باشد که فیشال  دقیقا چیست؟

بسیاری از افراد روی پوستشان سلول‌های مرده‌ای‌ دارند که منجر به تیرگی پوست می‌شود یا سایر آلودگی‌های پوستی‌شان باعث بروز انواع جوش‌ها و آکنه‌ها روی صورت می‌گردد یا حتی ممکن است روی پوست صورت نشانه‌ای از مشکل خاصی نداشته باشند اما در لایه‌های زیر پوستشان آلودگی‌های ناشی از عوامل مختلف وجود دارد. فیشیال یک روش مراقبت از پوست صورت بوده که در آن پوست به صورت ویژه‌ای پاکسازی، لایه برداری و آب‌رسانی می‌شود.

فیشال  بر خلاف تصور بسیاری از افراد تنها مخصوص بانوان نیست و آقایان نیز می‌توانند از این روش مراقبتی فوق‌العاده استفاده کنند، چرا که پوست آن‌ها نیز به دلیل داشتن ریش و سبیل و پوست خشن به لایه‌برداری عمیق احتیاج دارد.

باید بدانید که فیشیال زمانی نتیجه‌ طولانی‌ مدت خواهد داشت که این فرآیند در چند مرحله برای تغذیه پوست تکرار شود.

فیشال  چگونه انجام می‌شود؟

فیشیال در چند مرحله انجام می‌شود، البته باید بدانید که پیش از اقدام به انجام فیشال  باید پوستتان بررسی شود و انتظاری که از فیشیال دارید را نیز به متخصص موردنظر بگویید.  

۵ مرحله‌ی فیشال  صورت:

پاکسازی

اولین مرحله از فیشیال پاکسازی است. متخصص فیشیال، در ابتدا به وسیله‌ی یک پاک کننده‌ی مناسب و آب گرم و اسفنج که روی صورت و گردن ماساژ می‌دهد تمام موادی که ممکن است روی پوست باشد مانند مواد آرایشی، عرق و… را پاک می‌کند.  

لایه‌برداری

در مرحله‌ی بعدی متخصص با یک کرم لایه بردار، اسکراب و یا بخار سلول‌های مرده‌ی پوست را از بین می‌برد. این کار باعث می‌شود تقویت کننده‌ها بهتر جذب پوست شوند.

 خارج کردن

در مرحله‌ی خارج کردن، جوش‌های سر سیاه و آکنه از روی پوست خارج می‌شود. این جوش‌ها بر اثر عوامل مختلفی مانند روغن اضافی یا سلول‌های مرده پوستی منقبض شده، ایجاد شد‌ه‌اند. فرد متخصص با استفاده از یک ابزار فلزی جوش‌ها و آکنه‌ها را خارج می‌کند.

ماساژ دادن

در مرحله‌ی چهارم پوست ماساژ داده می‌شود که به بهبود زهکشی صورت کمک کند. این مرحله به این منظور انجام می‌شود تا خون زیر پوست صورت جریان پیدا کند و همچنین اکسیژن کافی به‌ آن برسد.

ماسک گذاری

در مرحله‌ پایانی نیز متخصص از ماسک برای درمان خشکی پوست استفاده می‌کند.

زمان تقریبی انجام مراحل فیشال  بین ۴۰ تا ۶۰ دقیقه است.

انواع فیشیال صورت

فیشال  یک کار تخصصی بوده و با توجه به نیاز پوست یا انتظارات شما از انجام فیشیال انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی‌ها و عملکرد‌های خود را دارند.
انواع فیشیال پوست عبارتند از:

  • فیشال  تخصصی و پاکسازی به صورت عمیق
  • فیشیال ضد پیری یا جوانساز
  • فیشال  روشن‌کننده پوست
  • فیشیال لایه‌بردار و میکرودرم
  • نور درمانی ال ای دی
  • فیشال  آنزیمی
  • فیشیال ضد جوش و پیشگیری از آکنه

مزایای فیشال  صورت

شاید شما هم روش‌های مختلف اسکین کر مثل استفاده‌ی مداوم از ضد آفتاب، استفاده از ماسک‌های خانگی و… را برای مراقبت از پوست خود به کار می‌برید. اما انجام فیشیال در کنار انجام مراقبت‌های بالا می‌تواند چه مزایایی بیشتری برای پوست به همراه داشته باشد؟

مهم‌ترین فواید فیشال  عبارتند از:

  • جوانسازی و کاهش چین و چروک: با انجام فیشال  چروک‌‌های پوستی کاهش پیدا می‌کند. اگرچه باید گفت برای چین و چروک‌هایی که عمیق هستند فیشال  برای آن‌ها خیلی موثر نیست.
  • شادابی و درخشان شدن پوست: در طی فرایند فیشیال، پوست آبرسانی شده و منافذ آن باز می‌شود، این موضوع باعث شادابی و نشاط بیشتر پوست می‌گردد.
  • بهبود آسیب‌های پوستی: انواع لک، آکنه و… در دسته‌ی آسیب‌های پوستی قرار می‌گیرند که فیشال  به بهبودی و رفع آن‌ها کمک ویژه‌ای می‌کند.
  • بهبود گردش خون در صورت: با انجام مرحله‌ی ماساژ گردش خون در زیر پوست به صورت بهتر و موثرتری انجام می‌شود.
  • رفع جوش های سرسیاه و سرسفید: جوش‌های سر سیاه  یا سر سفید که در اثر آلودگی‌های پوست ایجاد می‌شوند به طور کامل از بین می‌روند.
  • بسته‌ شدن منافذ باز: با انجام فیشیال منافذ باز مثل جای جوش‌ها بسته می‌شوند.  
  • کمک به لیفت صورت و سفت شدن آن: با انجام مرتب فیشال  صورت، پوست صورت، حالت سفت‌تری به خود می‌گیرد و از شل شدن و افتادگی آن پیشگیری می‌شود.
  • ایجاد حس آرامش، تسکین روانی و کاهش استرس: در طی فرایند فیشیال بر اثر خارج شدن باکتری‌ها از پوست و ماساژ صورت و قرار داده شدن ماسک فرد احساس آرامش و کاهش تنش خواهد داشت.
  • بهبود مشکلات دور چشم: از آن جایی که پوست دور چشم حساس‌تر از نقاط دیگر صورت بوده تاثیر عوامل مختلف بر این ناحیه از پوست بیشتر است، انجام فیشال  به تقویت این قسمت و رفع مشکلات مربوط به آن کمک می‌کند.
  • کمک به بهبود رنگ پوست: بسیاری از لکه‌های رنگی که روی پوست ایجاد می‌شود در نتیجه افزایش سن، تابش نور خورشید و تغییرات هورمونی ایجاد می‌شود. فیشیال پوست این لکه‌ها را برطرف می‌کند و یک پوست یک رنگ و یکدست به شما می‌بخشد.
  • سم‌زدایی پوست: از آن جایی که عوامل مختلفی مانند مواد شیمیایی موجود در آب، لوازم آرایش نامناسب، اختلالات هورمونی و حتی رژیم غذایی ناسالم باعث به وجود آمدن سم در بدن و همچنین پوست می‌شود سموم پوست صورت به صورت التهاب، قرمزی و لکه‌های پوستی بروز پیدا می‌کنند. فیشال  به صورت موثری کمک می‌کند پوست سم زدایی شود.

پوست همه‌ی ما به صورت روزانه در معرض انواع آلودگی‌ها قرار دارد، این آلودگی‌ها شامل آلودگی هوا تا آلودگی‌های ناشی از جذب مواد آرایشی می‌باشد که در دراز مدت اثرات مخربی روی پوست می‌گذارند. بنابراین بهتر است علاوه بر استفاده از روش‌های اسکین کر روزانه به صورت متناوب نیز هر چند وقت یک بار فیشال  صورت انجام شود تا به صورت عمیق‌تر و بهتری پوستتان پاکسازی و تغذیه شود. نتایج انجام فیشیال هم به صورت کوتاه مدت و هم بلند مدت قابل توجه است. بعد از چند دقیقه از اتمام فیشال  می‌توانید تفاوت ایجاد شده روی پوست را حس کنید که تا چه میزان پوست تمیزتر، نرم‌تر و جای جوش‌ها کم‌رنگ‌تر شده‌است. اگر هم به صورت بلند مدت برای چندین بار این کار را انجام دهید خواهید دید که که به مرور زمان، پوست حالت بهتری به خود می‌گیرد و جای آکنه و جوش بسیار کم رنگ‌تر از قبل می‌شود.

کلینیک ایرانیان با انجام خدمات فیشال پوست صورت شما را احیا و درخشان کرده و نتیجه رضایت بخشی را برای متقاضیان به عمل می آورد . برای انجام خدمات اسکین کر و فیشال صورت می توانید با شماره ۰۲۱۷۵۹۰۰ تماس گرفته و یا به سایت iranianclinic.com مراجعه کنید.

رپورتاژ آگهی

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version