همه خانم ها دوست دارند زمانی که از خواب بیدار می شوند کمترین زمان را برای آماده شدن صرف کنند ولی در عین حال با ظاهری آراسته و جذاب برای روز جدید آماده شوند. دانستن برخی از ترفندهای زیبایی می تواند ظاهر شما را از این رو به آن رو کند.

در این مطلب نکات آرایشی و زیبایی جالبی به شما معرفی خواهیم کرد که انجام دادن آنها بسیار ساده است و با انجام دادن آنها می توانید در کوتاه ترین زمان آرایش جذابی داشته باشید. 

 

استفاده از پودر بچه برای ضخیم تر نشان دادن مژه ها

 

برای ضخیم تر و پرتر نشان دادن مژه ها می توانید مقداری پودر بچه را به برس مژه ها آغشته کنید با این کار مژه هایتان حجیم تر از معمول نشان داده می شود.

 

بزرگ تر نشان دادن چشم ها با سایه سفید

 

با استفاده از سایه چشم سفید چشمان خود را درشت تر و بازتر نشان دهید. سایه سفید را روی پلک بالا استفاده کنید و در گوشه های خارجی چشم از سایه تیره دلخواهتان استفاده کنید. برای آنکه چشمانتان زیباتر شود یک خط سفید هم داخل پلک پایین بکشید. 

 

جلوگیری از شکستن پنکک و رژگونه

برای جلوگیری از شکستن پنکک و رژگونه هنگام مسافرت توصیه می کنیم مانند شکل بالا مقداری توپ پنبه ای داخل آنها قرار دهید تا جابجا نشوند. 

پوشاندن نقایص پوست با کانسیلر مناسب

 

اگر پوست تان لکه های قرمز دارد با استفاده از کانسیلر رنگ سبز می توانید آن را خنثی کنید و برای پوشاندن کبودی و سیاهی دور چشم از کانسیلر رنگ نارنجی استفاده کنید.

نکته ای که باید رعایت کنید این است که شما باید ابتدا کانسیلر بزنید سپس روی آن کرم پودر و رژگونه بزنید و آرایشتان را کامل کنید.

همچنین بهترین روش برای پنهان کردن جوش، استفاده از کانسیلر است. 

 

انتخاب بهترین رنگ کرم پودر

 

هیچ گاه هنگام خرید کرم پودر، برای چک کردن این که رنگ کرم پودر به پوست شما می آید یا خیر، از گونه هایتان استفاده نکنید. بهترین مکان برای تست کردن آن، گردن است.

 

استفاده از ریمل به جای خط چشم

 

 

اگر خط چشم ندارید می توانید با این ترفند از ریمل به جای آن استفاده کنید. یک قلم موی باریک را به مواد ریمل آغشته کنید و با آن خط چشم بکشید. اگر ریمل تان ضد آب باشد، دوام آن از خط چشم بیشتر خواهد بود. 

 

ترفندی برای حالت دادن به ابروها

 

برای حالت دادن به ابروها اگر به ژل ابرو دسترسی ندارید می توانید مقداری اسپری مو به فرچه ابرو بزنید و به ابروهایتان حالت دهید. 

به جای برق لب از روغن نعناع استفاده کنید

 

برای تقویت لب ها به شما پیشنهاد می کنیم برق لب تان را مقداری روغن نعناع فلفلی مخلوط کنید. با این ترفند لب هایتان درخشندگی و برجستگی خاصی خواهند داشت. به جای روغن نعناع می توانید از روغن دارچین استفاده کنید.

 

ترفندی برای افزایش زیبایی و دوام رژ لب

برای این که ماندگاری رژ لب تان بیشتر شود از این ترفند استفاده کنید. پس از زدن رژ لب مانند شکل بالا یک دستمال کاغذی روی لب هایتان قرار دهید. با استفاده از یک براش بزرگ مقداری پودر به دستمال بزنید. این ترفند ساده باعث می شود که رژ لب تا ساعت ها روی لب هایتان ثابت بماند. 

 

ترفندی برای لاک زدن ناخن ها

هنگام لاک زدن ناخن ها، برای تمیز ماندن کوتیکول های اطراف ناخن و پوست دست، به اطراف ناخن مقداری وازلین یا چسب بزنید. 

 

راه حلی برای درمان آفتاب سوختگی

 

اگر پوست تان دچار آفتاب سوختگی شد بهترین روش برای درمان آن استفاده از ژل آلوئه ورا است. این روش طبیعی و بی خطر است و خواص ضد التهابی قوی دارد. کاری که باید انجام دهید این است که  ژل آلوئه ورا  را در قالب های یخ بریزید تا یخ بزند و سپس آن ها را روی مناطق آسیب دیده پوست قرار دهید.

 

ترفندی برای لاغرتر نشان دادن صورت

 

برای نشان دادن صورتی لاغرتر، موهایتان را بالا ببندید. زمانی که موهایتان را بالا می بندید، در واقع نگاهها را از گونه هایتان به سمت بالا می کشانید و همین موضوع صورت شما را لاغر تر نشان خواهد داد. 

 

خشک کردن سریع لاک ناخن

 

اگر برای خشک کردن لاک ناخن عجله دارید پیشنهاد می کنیم از این روش استفاده کنید. پس از این که لاک ناخن زدید، انگشتانتان را در یک کاسه آب یخ فرو ببرید. خواهید دید که لاک تان فورا خشک می شود.

 

اسپری کردن عطر در نقاط مناسب بدن

 

اگر می خواهید عطرتان دوام بیشتری داشته باشد باید آن را روی نقاط مناسبی از بدن تان از جمله پشت گوش، پشت زانو، پایین کمر و داخل بازو اسپری کنید. همچنین می توانید روی موهایتان هم اسپری کنید، برای این کار کمی از آن را روی برس اسپری کرده و به موهایتان بکشید. 

 

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version