1- برای انتخاب رژلب مناسب آن را روی نوک انگشتان امتحان کنید.
معمولاً خانم ها عادت دارند رژلب را روی مچ دست خود امتحان کنند، اما بهتر است که آن را روی نوک انگشتان امتحان کنند. زیرا رنگ دانه های نوک انگشتان دقیقاً با رنگ دانه های لب یکی است.

2-  برای استفاده مجدد رژلب های قدیمی آن ها را گرم کنید.
رژلب قدیمی را روی شمع گذاشته و گرم کنید. رژلب ذوب می شود. زمانی که رژلب کاملاً خنک شد کاملاً تازه به نظر می رسد.

3- پیش از استفاده مجدد از فرمژه آن را با سشوار گرم کنید.
پیش از استفاده از فرمژه آن را یک لحظه زیر آب گرم نگه داشته یا با سشوار گرم کنید. در این صورت فر مژه ها طولانی تر مدت طولانی تری باقی می ماند.

 


بیشتر بخوانید: ترفندهای آرایشی برای تنبل های دوستدار زیبایی


4-  برق لب بهترین چیز برای نرم کردن پوسته های دور ناخن است.
به جای نرم کننده از برق لب کمک بگیرید. زیرا برق لب حاوی موادی است که پوست اطراف ناخن را صاف تر کرده، زخم ها را از بین برده و رطوبت آن قسمت را افزایش می دهد.

5- وازلین جوش های سرسیاه را از بین می برد.
تمام لوازم زیبایی می توانند برای پوست شما مضر باشند. اما برای از بین بردن جوش های سرسیاه راه امن تری وجود دارد. صورت خود را شسته و کمی وازلین به آن بمالید. روی آن یک تکه پلاستیک گذاشته و سپس یک حوله روی آن بگذارید. پس از 5 دقیقه حوله را برداشته و جوش ها را با دستمال کاغذی فشار دهید.

6- ریملی بسازید که به مژه ها یا پوستتان آسیب نزند.
چند تکه زغال خالص را پودر کرده و کمی ژل آلوئه ورا به آن اضافه کنید. این ریمل هم ظاهر خوبی به شما داده و هم به پوستتان آسیب نمی زند.

7- برای جلوگیری از پخش شدن ناخن ها از چسب نواری استفاده کنید.
اگر از پیدا کردن تکه های ناخن خود در اطراف خانه خسته شده اید یک تکه چسب را روی ناخن گیر بچسبانید. این کار مشکل شما رو حل می کند.

 


بیشتر بخوانید: ترفندهای آرایشی با مداد چشم سفید


8- عمر برس های آرایشی خود را طولانی تر کنید.
اگر برس های آرایشی را شسته و به صورت عمودی آویزان کنید، فرم و ماندگاری برس های آرایشی بهبود پیدا می کند. مانند شکل برس های خود را آویزان کنید.

9- اگر می خواهید پوست صافی داشته باشید از حوله استفاده نکنید.
این راه حل در کره بیشتر استفاده می شود. تنها کافی است که پس از شستن صورت از حوله استفاده نکنید. به جای آن از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. در این صورت پوست شما بهتر کرم را جذب کرده و نرم تر خواهد شد.

10- برای استفاده از آخرین قطره کرم موردعلاقه خود آن را گرم کنید.
اگر عجله دارید و برای خرید یک کرم جدید وقت ندارید، می توانید با گرم کردن کرم خود از آخرین قطره آن استفاده کنید. در آن صورت قطرات گرم شده راحت تر بیرون آمده و می توانید از آن استفاده کنید.

11- برای جذب بیشتر کرم آن را در شیشه دئودرانت قرار دهید.
اگر شیشه دئودرانت شما خالی است آن را دور نیندازید. آن را شسته و کرم، ژل یا روغن موردعلاقه خود را در آن بریزید. دئودرانت پوست شما را ماساژ داده و باعث می شود پوست شما کرم را بهتر جذب کند.

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version