اگر لباس زیبایی به تن دارید و می‌خواهید زیباتر به نظر برسد استفاده از یک اکسسوری و سنجاق مو که زیبا و چشمگیر باشد بهترین و ساده‌ترین راه است. اکسسوری‌های موی شما هرچقدر جذاب‌تر و پرزرق‌ و برق‌تر باشند استایل شما جذاب تر و جالب تر خواهد بود. 

اکسسوری‌ها هم مثل لباس‌های اصلی ترندهای خاص خود را دارند و اکسسوری‌های مو هم از این قاعده مستثنی نیستند. در ادامه اکسسوری های مربوط به آرایش مو که امسال پرطرفدار هستند را مشاهده می کنید. 

 

اکسسوری های پرزرق و برق به شکل نوشته های مختلف

 

شانه موی نگین دار و مرواریدی

این اکسسوری‌های نوستالژیک که مادربزرگ هایمان از آن استفاده می کردند، مجددا مد روز شده‌اند و به عنوان یک اکسسوری زیبا برای تزئین موها به کار می‌روند فقط کمی زرق و برق دار شده اند.  

 

کلیپس مو از نوع فلزی مینیمال

برای خانم‌هایی که به زرق و برق علاقه‌ای ندارند یک کلیپس مو یا سنجاق و گیره ساده، شیک و کلاسیک می‌تواند بهترین انتخاب باشد. 

 

 

اکسسوری‌های مخملی برای مو

اکسسوری‌های پارچه‌ای به خصوص نوع مخملی جزو مدل‌های پرطرفدار کلیپس مو و کش، تل و گیره هستند. اگر می خواهید ظاهرتان شبیه دختر بچه ها نباشد پیشنهاد می کنیم از طرح های ساده استفاده کنید. 

 

 

سنجاق موی مرواریدی و نگینی

سنجاق‌های تزئینی مثل مدل‌هایی که با نگین و مروارید و … پوشیده شده‌اند زیبایی چشمگیری دارند و نه تنها برای استفاده در مهمانی‌ها مناسب هستند بلکه شما می‌توانید در استایل روزمره خود نیز از آن‌ها استفاده کنید. 

برگرفته از: redmag.ir

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version